Negativt

En händelserik dag har det hittills verkligen varit, började med att jag imorse när jag gick upp typ var hur kissnödig som helst. Behövde kissa minst tre ggr och det kom inte alls mycket = urinvägsinfektion?! Jag hoppas verkligen inte på det! Suck. Dagen fortsatte iaf och kisseriet blev bättre. Vi hade 7 barn som mest, men den sista fick gå hem rätt snabbt efter att hon skrikit ett par minuter och därefter spytt över golvet, inklusive mig!!! AHHH, jag talar sanning. Det var inte alls roligt men som tur var så fanns papi hemma så han fick köra ner o plocka upp mig, köra hem mig så jag kunde byta om o duscha av mig och sen köra tillbaka mig. Tack o lov för det. Men nu har jag också lärt mig en läxa, att ha ombyte på jobbet! Haha, flertalet som såg eller hörde om detta har nu bestämt att de också ska ta med ombyten. Gud så äckelpäckel.

Efter denna dag på jobbet så väntade min älskling på parkeringen, vi åkte raka vägen till sibylla där vi åt vår middag:) Smarrigt minst sagt. Och behövligt. Sen åkte vi vidare till Alby, tyvärr. Jag avskyr stället. Hur som helst, grav-testet var negativt (PUUUHHH, en sån lättnad) och nya p-piller är nu fixade. Skönt. Har även fått en ny tid för grav-test om 3 veckor för att vi ska vara helt säkra. Känns skönt!

Sen körde älskling hem mig eftersom han har träning tonight. Så även denna kväll ska jag spendera med mig själv ute hos mig. Jag stortrivs verkligen, allt är så fint. Och imorgon blir det iaf älsklingstajm, med sällskap hela kvällen/natten:) Vad vi ska hitta på är inte helt bestämt ännu, det beror på om han får sina pengar, då blir det middag hos honom (och utredning om det) sen en tripp till husvagnen med presenten som ska köpas då (om den kommit in dvs). Sen blir det antingen sova kvar där eller hem till mig och sova. Om han inte får pengarna blir det middag hos mig och sen en snabbis hem till honom för utredning och sen tillbaka till mig för mys. <3

Nu ska jag försöka få bort huvudvärken, blä på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback