Singstar

Igår mötte jag min älskling i centrum efter jobbet, råkade gå in på h&m innan och kom ju inte ut därifrån ensam! Köpte en tunika i cerise och en ny sminkväska + en mindre till ögonskuggorna:) Damn good. Kila in på eurosko också och hittade as söta skor till Tildisen men fanns ju självklart inte i hennes storlek och fört stora var ingen idé eftersom somarn snart är slut ändå. Tyvärr. Men blir nog pumisarna till våren då, yes.

Vi åkte iaf till huddinge för att kolla lite. Därifrån kom jag hem tomhänt, de ni. Stannade iofs på willys på vägen hem och köpte middagsgrejer och lite annat så fattigare vart jag dessvärre. Haha. Mitt kylskåp får nog stå tomt när Marie & Hasse åker o vi så gott som ska bo där båda veckorna, det kostar ju faktiskt att köpa mat och till två ställen behövs ju inte. När vi kom hem gjorde vi ordning middagen som blev hemmagjorda hamburgare, yumm. Sen tog vi en tripp till mediamarkt och där köpte jag Singstar:) Så nu har jag lagt undan karaokemaskinen och tagit hem mitt playstation från brorsan och väntar på rätta tillfället att värma upp mitt Singstar, haha. Men det blir skit bra helgen efter GBG, då är det kräftis/middag och fest som gäller minsann! COOL.

Imorse var det så segt att komma upp, när jag väl tagit mig upp o in i duschen så var det lika segt att få upp älskling ur sängen. Han slår alla rekord! Men söt är han iaf<3 Sen kila han och jag strax efter, blev en promenad idag vilket var på sin plats! Dagen gick bra med åtta barn, så skönt. Men det blir andra bullar på måndag.

Imorgon efter jobben ska jag o älskling åka o köpa något gott att tillaga och sen hyra Se upp för Dårarna:) Vi ska ha en underbar kväll tillsammans, fira ett och ett halvt år. <3 För på lördagen ses vi ju inte, tyvärr, så vi får ta och "fira" vår dag imorgon istället. Men det spelar inte så stor roll, mys har vi iaf. Hihi.

Nu ska jag kika in på kontot och kolla hur mycket pengar som finns kvar efter allt jag köpt sen lönen kom, puhh! Den här månaden blir det inte likadant, då har jag även räkningar och annat att betala så det gäller att hålla igen lite på allt jag så bara måste ha. Hmm. Sen blir det middag och en film tror jag, mys.

Bye

Kommentarer
Postat av: emmi

har jag missat kräftis/fest snacket? :O <3

Postat av: Elin

JA? eftersom vi ska vara ensamma from 29 augusti är det ju klart vi tänkt ha ferre;) blir förmodligen på fredagen, 31.

2007-08-16 @ 16:41:15
URL: http://el1ns.blogg.se
Postat av: emelie

Jaaahaja, najs duudes=)

2007-08-16 @ 20:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback