SNYGGT

Det är verkligen mitt kök, som äntligen kom igår:) Och älskling var så snäll o satte upp det direkt, nästan hela då. Papi får fixa med kylen idag för älskling orkade verkligen inget mer då. Sen får han som ska fixa vattnet fixa diskhon, blandaren och det där då. Hur som helst är det på plats nu och resulatet är sjukt bra!

Fast vi har redan hunnit ändra oss lite, det blir en hurts till själva köksdelen iaf. Så jag kan ha mina kastruller, platsburkar, stekpannor och sånt "fult" i. Sen besticken såklart. Asbra! Sen blir det en liten avlastningsbänk till.

Ikearundan blev en långrunda igår, hujedamej! Jag köpte allt jag kunde tänkas behöva (nästan då) i princip. Sen de stora sakerna som "städskåp", hylla och byrå gick på mams & paps nota såklart. Haha. Men det jag handla blev en hel del, en hel kundvagn fylld! Skit kul faktiskt.

Så idag ska jag o mami kila ner till centrum och komplettera, hah! Jag behöver lite smått till för det fanns inte vissa grejer jag behövde, eller så hitta jag de bara inte, så det ska vi försöka fixa idag! Sen hoppas jag på att kylskåpet blir inkopplat så jag kan börja använda det:) Då får älskling o jag åka o handla ikväll.

Nu har jag snart flyttat hemifrån, men ändå inte på riktigt än ;D COOLT.

BTW, älskling köpte en GPS igår, as cool:D Så vi testade den och åkte till statoil, kärringen (hon som pratade) blev tokig när vi svängde av fast vi inte skulle det. - GÖR OM RUTT, GÖR OM RUTT! Haha, det var kul! Nej men ärligt, talat nu, det är en riktigt bra grej faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Tess

åååh då måste jag få se ditt hem sen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback