Stängning..

.. För första gången Och det gick utan problem! Härligt.

Efter jobbet följde mami med mig ner till centrum för jag kände ett stort behov efter kalender! En hel del grejer som händer och sker nu och det kändes som en bra grej att köpa nu direkt. Så det blev gjort, skönt. Köpte även ett nyckelband eftersom jag fick nycklarna idag. Höhh. Men antar att jag ska ha ett sånt som hör till stugan sen istället men jag kan ju försöka få ha mitt. Hihi. Idag kom även Veronica tillbaks efter sin semester och det känns så bra:D Hon är verkligen underbar! Hon började direkt med att vi skulle ut och det skulle rensas och städas, hon är cool. Så jag är glad! Hade 9 barn totalt idag vilket också var himla skönt när vi var tre personal på det :)

Nu har jag precis tryckt i mig lite middag, var inte alls hungrig men det är en bra idé. Speciellt eftersom jag tänkt slänga i mig litte kladdkaka med grädde sen, YUMM. Nu innan jag hittar något att se på burken ska jag kolla resor, ohyes! Nu har vi äntligen, efter så många om och men, kommit fram till en lösning, haha. Vi ska försöka komma iväg (eller ja hitta en resa helt enkelt) en vecka i vinter och sen tar vi två veckor i maj-juni:) Perfekt innan somarn!

Sen ska jag, så fort jag hittar sladden, lägga in bilderna från i lördags:) Den kvällen ligger mig varmt om hjärtat, hihi. Grym.

Nej nu till koll. Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback