Stor-middag

Ja det är inte ofta vi är allihopa samlade här hemma, det är faktiskt otroligt mysigt, även om det blir trångt. Haha. Inte bokstavligen då men det känns ju så att säga när man är van vid att som mest vara fyra personer här i huset och nu ikväll varit åtta. Men trevligt var det minsann! Och god middag, potatisgrattäng och fläskfilé:) Yumm!

Nu har bror & Somayeh åkt hemåt. Lite lugnare. Innan middagen blev så var jag med syster i lokalen där Jenny ska ha sin bröllopsfest imorgon, hon ville ha sällskap dit, hjälpte till lite innan vi åkte hem igen. Sen när Somayeh kom hade hon med sig väskorna till mig o sis - ohyes! White flirt, Snacka om kap vi gjort, 2299 kr styck och vi betala 500 var;) Eller mami betalade iofs åt oss båda, tack! :D En ljusgrå tog jag, hur fin som helst! Ahvisst.

Imorgon när jag o älskling vaknar ska vi åka till skärholmen en snabbis, jag vill ha något nytt att ha på mig på kvällen nämligen och så ska vi se om vi hittar något åt honom. Kvällen bjuder på: middag med Cämi & Tilda hos mig, föring och sen utgång:) Jag ser så fram emot det! Hur som helst, back to shoppingen, jag vill ha något riktigt snyggt, har sett en del på gina så jag ska in där och hoppas på att något i min smak finns så jag har till kvällen!

Vid fyratiden ska vi brudar mötas i centrum för att handla middagen och sen blir det hem till mig för att börja:)

Nu ska jag gå ut till mitt med min älskling och försöka få honom att se på High School Musical med mig, hihi. Annars blir det nog bara teven tills vi ska sussa. Imorgon ska jag btw ta första pillret av de nya, vågade inte innan eftersom jag blev så dålig av mina gamla och inte ville missa jobbet idag. Men imorgon ska jag testa dem..

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Putte

Tack så mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback