Tårar..

Update;
Jag kan då inte se på extreme home makeover utan att gråta massvis, haha. Jag är så patetisk, eller känslig med andra ord. Men jag älskar programmet, den biten då man får se vad som hänt och sen när det blivit klart.

Igår på väg hem från husvagnen pratade jag o älskling en del om när vi kommer bo själva hos honom, speciellt om helgerna då. Första helgen har vi tänkt ha kräftskiva och vi kände för att vara lite seriösa i år och vi ska skriva inbjudningskort med program och sen ska vi åka o handla pynt:) Vi är så grymma. Det är lixom Göteborg nr 1 och sen helgen efter nr 2. Oh yes.

Nu ska jag strax krypa ner i min säng. Jag fryser och är så seg efter mina tårar, haha. Älskling ringde nyss också och han bara skratta för han visste precis, att jag sett på e.h.m och gråtit till det, han känner mig så väl min pojke.

Men innan jag kryper ner i sängen ska jag borsta tänderna, smörja in benen och smörja in läpparna. Yapp.

Nattinatti

image124

Every moment spend with you is a moment I treassure.. Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback