Tråkigt med text

Har ju inte lagt in några bilder i mina senaste inlägg. Det kommer GBG bilder sen när jag orkat lägga in dem på datorn också, men det vart inte speciellt många. Elr en del blev det men inte lika många som det brukar bli, haha.

Hur som helst
så är jag ju hos min älskling nu och jag kollade precis igenom alla bilder som tagits under det senaste 1½ året. Haha, snacka om att man förändras, speciellt älskling själv ♥ Roligt att kunna se tillbaka på sånt vi gjort tillsammans.. Och även se hur man har ändrats, utseende mässigt då.

   

Första bilden är från min 18-års fest:) Den festen blev så mycket bättre än jag önskat mig tack vare min älskling. Det är helt sjukt att det är två år sen i Januari. Andra bilden är från förra sommaren, innan Lida Country festivalen. En kväll som inte alls slutade roligt men innan allt det så hade vi det kanon. Tredje bilden är också från förra sommaren, då vi lånade älsklings mosters hus och hade lite grillpartaj. Mys. Fjärde bilden är från i januari, mitt 19-års firande. Det var också en helmysig kväll, firade även Markus som fyllt 18 då den kvällen.


Ja det var några bilder det. Jag är verkligen lycklig, vi har haft många fina stunder tillsammans och det blir bara fler & fler. Tack älskling för alla fina minnen, you're the best ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback