Tröttsamt..

Ja det kan man verkligen kalla det, men man kan ju hoppas på det bättre..

Dagen idag gick väl bra, jävla otur med väder.. Varför kommer solen och hettan nu när jag jobbar för?! Åååhh. Jag måste verkligen boka utomlandsresa till vintern, och där med basta! Blev själv med åtta barn efter mellis och det blev lite kaos, men ändå gick det väl bra. Tog med alla ut så jag fick sällskap av de andra fröknarna också.

När jag kom hem var jag typ dyngsur för att jag varit så stressad och sen för värmen såklart, att promenera i den är inte alls så skojigt. Men bra! Hoppas det blir sämre väder imorgon så jag kan kila till centrum o ta ut p-pillrena efter jobbet innan jag ska till älskling. Hur som helst, väl hemma bytte jag om till svalast möjligast och satte mig sen på soffan framför teven såklart. Älskling kom efter en stund och det blev inte sån skillnad utan jag somnade till och med, haha. När jag vaknade mös vi en stund och nu har han precis åkt till träningen. Men han kommer hit efter igen:)

Jag har tänkt att jag ska kila in o värma lite brownie till Allsången faktiskt, har lyckats missa det ett par ggr i rad nu och tänkte därför se det sista avsnittet på säsongen idag. Med brownie och grädde:) Funderar på att ta ut micron hit nu direkt, mami sa att det var lugnt för dem använder den knappt och sen tänkte dem ändå ta hem den från landet till mig sen när dem åkt dit. Aja vi får se!

Imorgon blir det apoteket, åka med älskling hem, äta middag, prata om det, åka till mig för packning eller sovning. Och sen antingen tillbaka dit med godis o film eller spendera kvällen här med godis o film:) Om de inte har träning imorgon också dvs, det är ju match på söndag också! Wie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback