Vilken lycka det är..

.. Idag ringde min syster mig, det var nämligen ultraljud idag för att ta reda på vilket kön, så nu vet vi!! Det är en pojke:D Så himla kul, men bara för att dem tagit reda på könet ploppar säkert en flicka ut istället, haha. Det vore så typiskt! Men det är 90 procent säkert att det är en pojke i magen, och jag hoppas verkligen det stämmer:) JAG SKA FÅ EN SYSTERSON :D ♥ Du är så efterlängtad, vi ses i januari Wilde ♥ :)

Imorse tog jag det superlugnt, jag var iskall och frös som bara den. Måste sätta på elementen nu tror jag. Iaf så var jag tvungen att duscha så det blev en superdupervarm dusch, så himla skönt. När jag kollade ut såg det ut att vara fint väder så jag tänkte sätta på mig leggings o kjol men då kollade jag på vädret och de sa att det blåser kalla vindar o bla bla. Så det blev jeans, tack o lov. Det har verkligen varit iskallt hela dagen, usch! Man fryser på dagis och ute blåser det ju något fruktansvärt. BLÄ. Vi var iaf inne nästan hela dagen och busade.

Efter jobbet hämtade älskling mig, då hade han varit hemma hos mig och hämtat min kasse som jag packat ner massa kläder i och min andra väska. Så imorgon ska vi hämta lite till tror jag, haha. När vi kom hem till honom höll Marie & Hasse på med middagen och Tilda sprang runt o busa som vanligt. Sen kom även C&M och vi åt en smarrig middag allihop:) Lite avsked sådär eftersom Marie & Hasse åker imorgon, 2 veckor i Grekland - jag är inte alls avis! Oh nej. Men faktiskt så är jag ändå glader för vi får ha huset för oss själva då. Hihi.

Direkt efter middagen åkte älskling på träning. C&M och lillsnorpan åkte strax därefter dem med. Jag förde över lite bilder från svärisarnas kamera så den blev tom och nu sitter jag här. Ska snart ta en prommis (I KYLAN) till Gula villan för att köpa något smarrigt:) Sen kanske jag följer med M&H till moster Ann för att gratta henne lite, hon fyllde år i söndags nämligen. Annars stannar jag bara här och tar det lugnt vid teven, har ont i magen faktiskt:/

Imorgon när jag slutar jobbet kilar jag hem så kommer älskling o hämtar mig när han slutat! Då ska vi lämna in hans bil så det blir prommis hem en liten bit. Sen middag och efter den ska vi ut och lämna inbjudningarna eftersom det inte hanns idag! Då får vi åka M&H's nya bil;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback