Vilken lycka

Jag har gått o längtat efter Göteborgs resan en längre tid nu och sen när jag väl fick lönen var det himla mycket jag ville ha och sen unna mig som mat o sånt också. Så vipps var de pengar jag tänkt att ta till göteborg borta, elr 1000 kr är kvar iofs och boendet är ju dessutom betalt! Hur som helst så sa mamma att hon kunde låna ut till mig och det blev jag mkt glad över med tanke på att vi åker 24 och jag får lön 27 :/ . Men nyss så ringde min mami mig och talade om att jag fått skatteåterbäring, 3 410 kr :) Älskling blev avis haha, han fick bara 290 kr. HAHA, jag är iaf så glad! Vilken lycka.

Jobbet gick prima idag, det känns som jag har jobbat där en långlång tid. Men det är bra. Fick dessvärre inte sluta tidigare idag som jag hoppats på så älskling fick vänta på mig i nästan 30 minuter, stackarn. När vi kom hem till honom åt vi mackaroner & falukorv, smarr. Sen åkte vi till godishuset, JA igen. Men jag är inte ens sugen så spar mitt tills jag blir det:) Nu har han iaf åkt på träning o jag satte mig här en stund. Ska väl kila ner sen o joina svärföräldrarna i soffan. Eller så tar jag mig i kragen o går ut en sväng? We'll see.

Imorgon efter jobbet ska vi åka in till stan, me and my babe. Han skulle kolla på nå glas som bröllopspresent från hans familj och sen ska vi bara gå runt lite. Dessvärre blir det nog ingen shopping för min del, måste hålla i pengarna tills göteborg, som sagt. Men det beror också på vad som finns på rean och så. HIHI. Lovar ingenting.

Nej nu ska jag kila ner o dricka något. Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback