Vilket land?

Haaha, jag retades en del med Tilda igår ja, då menar jag inte min lilla sötkorvTilda utan Tomis Tilda, hon är ju självklart också söt men okej den store Tilda då. Hihiii. När jag o älskling kommit fram igår kunde jag inte låta bli att mobbas lite eftersom hon ändå bor lite på landet. Det tycker jag minsann;) Men fint var det absolut.

Precis innanför dörren hade hon en påse till lilla mig, aww. Så numera har jag tre flaskor i mitt fina vitrinskåp, hah! Passoa, dooleys och koskenkorva nordic berrys:) Thanx. Billigt blev det också så jag är mycket mer än nöjd. De hade även handlat en hel del till sig själva som de bjöd på under kvällen, jag o älskling blev så bortskämda! Vi spenderade alltså kvällen med tacos, singstar och supergoda drinkar, även ett dopp i poolen:) Så MYS! Riktigt kallt men äsch, skönt ändå. Och även om jag inte var på mitt partyhumör direkt så blev det en och annan drink och massa singstar, jag var faktiskt duktig! Fick mig även massa härliga skrattanfall åt bl a TOMI. HIHIHIHI. Vi fick oväntat besök under kvällen också, kuligt. Tildas två bästa vänner kom förbi en stund och sjöng med oss!

Nej nu ska jag kila, bauhaus för mer lister och skit till "baren" och sen pizza on our way home:D YUMM. Mami & papi är för bra ibland. Men jag o älskling gillar ju o bli bortskämda så vi klagar absolut inte. Tihi.

Kvällen bjuder på party eller kräftis. Spelar ingen roll för mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback