1:a advent

Börjar med gårdagen; matchen var sådär, blev iaf 1-1 tillslut vilket var tur för Botkyrka;) Direkt efter den körde papi & mami mig o älskling till heron city. Båda två var as hungriga så det blev typ springtakt till Amazon där vi skulle äta vår middag. Varken jag eller älskling hade ätit där förut så det vart extra mys:) Jag beställde in souvlaki o älskling BBQ-ribbs med pommes! Han smakade även min mat och tyckte först att den var godare sen ändrade han sig, men jag var sjuukt nöjd. Aldrig ätit så gott någonsin! Till maten blev det cola och en smirnoff för min del och älskling beställde en Corona som han tvingade mig att smaka på - jag som HATAR öl. Men den klunken jag smakade smakade inte som den öl jag druckit.. Nästan gott var det! När vi ätit upp ville älskling ha vitlöksbröd och jag glass, haha. Så beställde in nån jätteportion som vi båda åt utav och när han tog en till öl beställde jag in en drink, Twister hette den och den var supergod! Måste köpa den ute, om den finns?

När vi ätit klart och betalat (det kostade en hel del vill jag lova, höhö, men det var ju en present;D) så gick vi till bankomaten igen så jag kunde ta ut mer pengar eftersom vi skulle bowla! Sen när vi kom in på Spinners så såg inte älskling dem först men jag drog honom ditåt så det första han säger när han ser dem är "nemen heeej är ni också här?" HAHA! Då svarade Camilla ja vi ska bowla med er! Då blev han jätteglad och började genast dra upp alla mistänksamma situationer då han kunde anat;) Så söt. Hur som helst så blev presenten väldigt lyckad och han var verkligen nöjd:D

Bowlingen gick som vanligt åt helvete för min del, haha:D Men älskling vann första och Camilla andra, snacka om att det ligger i släkten;) Det var iaf lika roligt som alltid att bowla även om jag sög mer än annars den här gången!

När bowling tiden var slut gick vi till bilen och C&M körde hem oss till mig. Både jag o älskling var trötta o ville hem o sussa så. Väl hemma mös vi bara framför teven och sen slockna jag rätt snabbt i sängen! Men det är jag glad för, resten av natten vaknade jag till och från av att älskling typ hosta sönder sig?! Stackarn. <3

Idag när vi vaknade körde papi oss hem till älskling så vi kunde hämta hans bil. Sen åkte vi till vårsta o plocka upp Camilla och sen åkte vi vidare mot Kungens Kurva. Var inne på Toys r us en evighet, vi gick igenom alla leksaker tror jag. Hälften iaf;) Så nu ska Tilda få ännu mer.. Haha. Sen kolla vi på lite annat innan vi åkte hem till C&M.

Där blev det lussebullsbak, men jag orkade inte hjälpa till. Satt o kolla på och låg på soffan o kollade på Djungelboken med lillskiten. Riktigt mysigt. När allt bak var klart åke älskling o Micke och hyrde film, Reeno 911: Miami tror jag den hette. Världens sjukaste film:D Haha. När den var klar körde älskling hem mig och sen åkte han hem till sig.

Och sen jag kom hem har jag haft fullt upp! Diskade upp allt i diskhon och sen gick jag in o hämtade min lilla julgran:) Tog även med mig en jultomte man sätter på ytterdörren så jag fick lite fint där med. Sen följde mami med mig ut igen med all min tvätt. Så pyntade jag med mina ljus jag fått från partylite, äntligen - Så jävla fint:D Och sen när jag var klar med det fixade jag mina små julblommor jag köpte idag:) Och sen slog jag in dem julklappar som är köpta hittills! Nu har jag minsann julstämning här ute hos mig!!

Har precis kommit ur duschen och nu ska jag värma en pirog tror jag, är lite hungrig;) Sen blir det väl sängdags också. Jobbar 9-18 imorgon sen vet jag inte vad som sker? Men antar att jag träffar min älskling som vanligt, om han inte ska träna.

BTW, fick adventspaket idag av mamsen, haha:) Ett par strumpor med katter på. Hihi.

Ciaaaaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback