2:a advent

Gårdagen blev typ precis som planerat, förutom att vi efter hockeymatchen åkte med mina päron till sibylla och blev bjudna på middag;) SMARRIGT. Det blev en lååång pratstund där och sen åkte jag o älskling direkt till willys för att bli av med alla mina pantflarror som legat här hemma och tagit massa plats. När vi kom hem till mig fortsatte han hålla på med köket, målade i lite färg och satte på luckan för skåpet han gjort. (Han kan ju inte bara koppla av?)

Sen satte vi på Simpsons filmen som jag köpte till honom i fredags! Den var lika rolig nu som på bion, haha:D Jag skäms inte, Simpsons är grymt bra! Efter den filmen fortsatte han lite med målning och jag satt bara o lata mig precis som alltid. Sen kollade vi på Catch me if you can och efter den somnade jag typ direkt? Skönt.

Idag är det andra advent och det betyder också att jag fick mitt andra lilla paket. Idag vart det två små jättesöta ljusstakar med pärlor på:) Tack mami  & papi <3

Jag har redan hunnit med att duscha, klä på mig och packa ner mina saker för morgondagen. Ja jag antar att jag kommer att sova över hos älskling ikväll. Om jag inte ändrar mig;) Nu ska jag snart platta håret och sen är jag helt klar! Älskling ligger fortfarande i sängen och typ halvsover men jag behöver inte dra upp honom förrän jag är helt klar eftersom han ändå blir klar så fort!

Idag är det kalas för Tilda:) Hon fyller ju 2 år på onsdag, stora tjejen!! Och innan kalaset ska älskling förmodligen tvätta Gittan & Jannes bil så då är jag förmodligen uppe hos C&M och T sålänge och hjälper till med allt som ska göras! Efter kalaset ska älsk kanske tvätta sin egen bil också (om det finns tider) och sen blir det hem till honom o sova, om jag nu inte ändrar mig och sover hemma istället;)

Nej nu ska jag fixa håret, ciaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback