3:dje advent

Det är nu bara en vecka och en dag kvar till julafton, vart är snön?!

Ett tag trodde jag att min kväll skulle sluta hemma på soffan helt själv.. Men sen snackade jag med Sofie och kunde följa med henne och tjejerna med niotåget in till stan där dem tänkt att föra först:) Vi gick till Soft bar och satte oss. Det var första gången jag var där och neej det var ingen höjdare, pyttelitet och inte alls så billigt som dem sa att det skulle vara. När man skulle föra alltså. Men det gjorde inget för jag (och Irre & Hanna) lyckades bli bjuden på en dricka, haha:) Tackar.

När klockan var kvart i elva rörde jag mig därifrån. Hade planer på att åka hem för att min kväll inte alls börjat bra.. Men då skulle jag möta Cämii och hon gick absolut inte med på det så vi rörde oss mot kära tumba och tbs istället, coloseum alltså. Där inne var det riktigt trevligt!! Massa folk man kände och ett riktigt bra drag;D Haha.

Men eftersom jag visste om att min kära pojkvän låg hemma hos mig full som ett svin så kunde jag inte riktigt släppa det och kände att jag borde åka hemåt.. Trots att han inte ens skulle sova hos mig. Men jag fick ett samtal av min mamma vid elvatiden om att "han ligger där ute hos dig nu och mår inte alls så bra, kommer du hem?". Därav att jag kände att jag borde åka hemåt trots allt, haha.

Hur som helst så rörde jag mig hemåt kvart över ett, även om jag verkligen hade velat stanna kvar! Allt var så jävla kul där!! När jag kom innanför dörren var min draperistång halvt nerdragen, och så låg det en gurkbit i min soffa halvt uppäten och i min säng låg min käre pojkvän heeelt utslagen! Gulligt värre. Haha. Jag plockade i ordning på det jag orkade i mitt tillstånd;) Och sen kröp jag ner i sängen och somna mer eller mindre direkt.

Imorse vaknade jag av en gryyyym huvudvärk! Jag skojar inte.. Sen låg jag och skratta åt min älskling när han berätta om sin "långa" kväll och så fick jag berätta om hur jävla kul jag hade det på tbs, dit han inte ens hann komma:D MOAHA. Skadeglädjen är den bästa glädjen, right?

Nu sitter jag här, hos honom. Jag trodde vi skulle göra något skoj men nu när vi kom hit har Marie hans bil så det lär ju inte alls hände något speciellt. TRÅK. Får se om jag ber papi hämta mig sen eller hur det blir.. Ska förmodligen sova här men jag vill hitta på något isf!

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback