År 2007

Januari - Jag fyllde 19 vilket kändes så värdelöst. 19 är ingen ålder, 18 och 20 är något men det där andra kan man ju skippa. Men jag fick iaf en supermysig födelsedag med mina närmaste och blev firad ordentligt, tillsammans med Markus, med vip och ja må dem leva spelande:)

Februari - Det stora i februari var ju självklart den 18, då hade vi vår 1års dag<3 Men jag började även på en bra praktikplats som var riktigt slapp, haha. Med Nisse som var en hyvens man.

Mars - Vi höll på med projektet i skolan som var en väldigt stor del. Jag bråkade en hel del med min mentor men ändå var han så bra. Älskling och hans lag blev klara för elit vilket jag tyckte var superhäftigt då, haha. Jag fick även testa på att jobba med Emmi på PUB, det var riktigt roligt:) Jag lyckades ju även bli intervjuad av tv! Men det största måste ha varit att min studentklänning kom, det var så stort. Och den är ljuvlig.

April - Byz spelade på tbs, det var riktigt bra! Sen var det påskhelgen då vi hade släktmiddag med älsklings sida vilket jag älskar! Hans släkt är underbar. Den 13 april blev min älskling ägare till sin bil, utan att ens ha körkortet så köpte han en bil:) Vi var publik för Time Out, inte någon stor grej nej, men det var en himla rolig grej! Det största denna månaden och på flera månader var 18 april; vår 14 månaders dag och den dag då min älskling tog sitt körkort:) <3 Och 26 april hade vi på MP studentskivan på Berzelli, det bästa med den dagen var vår Limofärd in:) RIKTIGT JÄVLA KUL!!

Maj - Började med Valborg, det var första gången jag fick träffa Tilda (tomis tjej). Jag är jätteglad att jag fick chansen att träffa dig gumman<3 Valborg blev lyckat med middag, skratt, sång och allt sånt. Jag fick veta att jag skulle bli moster :D .. Sen fortsatte månaden med alla förberedelser inför den stora dagen, en lång väntan. Sen kom äntligen den 31 maj - STUDENTEN! Det är helt klart den största dagen i mitt liv. Den känslan, jag kan göra om den dagen varje dag!

Juni - Jag och älskling var barnvakt åt Tilda en dag då vi åkte ut till djurgården för att bara promenera, det var supermysigt:) Den 8 juni tog min älskling studenten:) Det var såklart också en väldigt stor dag, även för mig. Han hade dock mer tur med vädret, haha. Sen började jag även att jobba på Dagiset där jag är nu!

Juli - Äntligen semester och vi for iväg till SUNDSVALL! Den veckan där var grymt rolig, vi bodde i världens mysigaste stuga som Cämi har, åt nyrökta räkor som vi köpte i huset nedanför det vi bodde i. Hade havet som granne och vi var inne på Gatufesten flera dagar i rad och bara njöt:) Vi såg Björn Rosenström live! Det var bäst. Vi började även med renoveringen av min gillestuga.28 juli gifte sig min syster och Jakbo, det var det vackraste jag sett :D

Augusti - Mitt kök kom och det blev på plats! Camilla, Micke o Tilda fick en plats för sin husvagn på Farstanäs camping som gjorde att vi spenderade en del dagar där ute av sommaren:) Jättemysigt. Jag o älskling fick även för första gången komma hem till Tilda (tomis) på besök, i åkersberga. Vi hade heelkul där det dygnet med bad i poolen, hopping på studdsmattan, god mat, massa dricka och singstar!  24 augusti åkte vi till GÖTEBORG, grymt rolig helg där med Lisebergsbesök och en bra hotellboende. Den 28 augusti fick jag veta att jag skulle få en systerson, efter ett könsultraljud:D

Resterande jag skrivit om har raderats av någon konstig anledning, jag skrev även detta igår (30/12). Om jag orkar någon dag ska jag skriva resten men just nu har jag fullt upp med allt inför kvällen!

Det blir middag med Tomi & Tilda hos mig (min älskling är ju med också såklart) sen bär det av mot rönninge efter vår 3rätters och föring, sång och kanske även dans? Haha.

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback