Baby <3

Igår kom jag hem igen, det var riktigt skönt. Vi kom iväg från syster redan tio i tio och var hemma tio i tre, grymt! Då slängde jag in allt jag hade i min hall så såg jag att det kom något konstigt ljus inifrån själva rummet och när jag kikade in så låg min älskling på min säng med världens sötaste smile:)

Så jag hoppade självklart på honom och sen efter att vi pussats och kramats en stund gav vi varandra julklapparna:) Han blev jätteglad, han fick tre snygg t-shirtar med lätt v-ringning (han var såklart riktigt snygg i dem) och sen fick han björnis kallingar och ett par tofflor av mina päron + syster & J :)

Jag fick en locktång från Björn Axén utav min underbara pojkvän:D så jävla bäst. Så fick jag även veta att vi ska fira lite minijul här hos honom på lördag med hans föräldrar och C&M o T. mys.

Sen åkte vi iaf ner och köpte pizza och sen satte vi igång med pimplandet:) Mötte Emelie, Johanna & Sofie i centrum och väl inne på tbs var det massa underbara ansikten man kände igen, stora som små! HAHA! Det var en riktigt bra kväll må jag säga. Hoppas på flera sådana. Min älskling vann 500 kr så han bjöd på dricka och sen fångade han en nalle åt mig, cutiepie <3

Vi åkte dock hem redan halv två för vi var svinhungriga, haha. Typiskt oss! Så vi satt snurriga o goa i soffan och åt smörgås till halv tre, idioter. Men mysigt var det. Sen låg vi och pratade ännu längre i sängen.  M Y S .

Idag har vi varit på ikea och handlat ny tvmöbel åt mig:) Sen köpte vi även det sista till köket. Imorgon ska vi åka dit igen för att handla massa mer, nu blir det nytt i tvdelen. Medans älskling satte upp min tv på väggen flyttade jag ut mina kläder till hallen så nu är det snyggt där ;)

Sen åkte vi till tvätthallen där han skulle tvätta sin bil, snäll som jag är satt jag bara inne i den och lyssna på musik:D Sen åkte vi hem till honom, här har vi ätit skinksmörgås med Marie & Hasse och sen kollat tv. :)

NATTINATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback