Dags för presenten..

Jo middagen igår var jättesmarrig, höhö. Det blev potatisgrattäng istället för pommes;) Mycket godare. Sen när vi nästan precis ätit klart kom Camilla, Micke & Tilda på besök! Gud vad gullig lillskiten är!!!!!!! Andreas visade bilder på henne på sin mobil och frågade vem det var, då svarade hon JAG och klappade sig på magen med handen! Sen helt plötsligt när han frågade vem är det så svarade hon LELLE och tittade på mig! Då visade han alltså en bild på mig på mobilen. Så JÄVLA GULLIGT:D Camilla har sagt förut att hon säger lelle om mig men jag har inte hört det. Haha. Sen frågade han en gång till efter ett tag så Hasse & Micke också fick höra. Hihi.

Sen när dem åkt rörde vi också på oss. Jag fick som jag ville alltså;) Vi kollade på Idol och sen på White Chicks medans det var nyheter och sådär. Sen efter utröstningen i Idol fortsatte vi kolla på W C och sen när vi väl ville sova var båda skit hungriga så vi värmde pan pizza :D Haha. Sen somnade vi vid halv ett någon gång.

Älskling åkte typ för en timme sen kanske? Jag håller på o gör mig i ordning. Han fixade mitt draperi imorse så jag fick inviga det sen, hihi. Blev mycket fräschare med det! Hur som helst. Nu ska jag snart sminka mig och fixa håret. Sen är jag klar för matchen som börjar halv fyra, och därefter vår kväll på Heron :)

Älsklings present. Det ska bli otroligt mysigt faktiskt! Och sen får vi se om vi avslutar på Coloseum eller om vi åker hem direkt efter bowlingen. Ska prata med Sandra o höra hur dem ska göra. Jag är sjukt partysugen just nu iaf.. Det blir en till överraskning på bowlingen som inte han vet om;D Så man vet inte vad som händer efter..

Nej nu ska jag fixa mig klart, ciaaaoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback