Dan före dopparedan

Jag vaknade halv nio imorse, helt otroligt. Då gick jag direkt och duscha. Sen la jag mig på soffan och kolla lite på teve, pappa o Jakob var ute med Aicha och mamma & syster höll på med dagens middag.. Så det var skönt att ligga själv i soffan o kolla på precis vad jag vill!

Sen har vi ätit frukost allihop tillsammans, hur mysigt som helst:) Och nu sitter jag här igen. Brorsan & Jakob ska till gymmet så mamma & syster passar på att duscha och så nu.. Jag ska bara byta om och fixa mig, men jag orkar inte just nu! Vi får ju inte gäster förrän 14 så det är ju lite tid kvar. Plus att det är iskallt i "mitt rum" så jag vill inte ta av mig något just nu.

Kom på igår när jag uppdaterat att jag glömt och skriva om att jag köpte mig en jacka i kungens kurva, en grön med foder i (från h&m) så den funkar att använda nu men är ju förståss lite kall. Sen har jag blivit ägare till en supersnygg DKNY väska:) Thanks to my sister ♥ Hon hade köpt den i september men bara använt den en gång så jag fick ta den om jag ville, och det tackar man ju sällan nej till. Den är lite mer vår så det dröjer nog innan jag börjar använda den;)

Trots att jag fick shoppa lite igår är jag grymt shoppingsugen! Men det får bli mellandagsrea med älskling på onsdag eller torsdag, det blir myys ♥ Jag måste köpa jeans, spelar ingen roll om det är rea eller inte för jag ska köpa nya jeans! Och en såndär väska vore ju inte helt fel heller..

Nej nu ska jag fortsätta dunka musik och börja göra mig ordning lite smått.. Ska även ringa min älskling snart ♥ Imorgon är det två år sen vi skrev till varandra första gången, det är coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback