En riktig middag

Så nu har dagen före den stora dagen nästan gått.. Förmiddagen gick ändå ganska snabbt, det var en del som skulle förberedas och sådär så. Sen fick jag o papsen åka iväg och köpa servetter och godis innan vi skulle få besöket!

Dem kom lite senare pga problem att hitta, haha. Skönt att det inte bara är vi som är (varit) sämst på det, nu finns ju som tur är gps! Hur som helst så efter ett kramkalas började vi att äta direkt.

Flygande Jakob var det syrran hade gjort. Men jag fick special eftersom jag är så kinkig, hihi. Så vanlig kycklingfile och ris för min del och såklart sallad. MUMS. Sen har vi suttit vid bordet hela tiden tills för en tio minuter sen då dem åkte hemåt igen. Det är ändå en timmes resväg ungefär så jag förstår dem.

Det har varit riktigt trevligt iaf:) Efter maten fikade vi och drack glögg och senare ställde vi fram en godisskål som avnjöts mitt i alla disskusioner vi hade. Det är lite coolt att min "morbror" spanar på brottslingar:D Haha. Jag hade ingen aning om vad han jobbade med förutom att han var inom polisen. Men nu vet vi exakt!

Och Pontus det klantarslet hade skurit sig i tre fingrar, moaha! Sen är det lite skönt att inte han heller vet vad han vill bli, så jag slipper vara sämst jämt. Fast han går iaf samhäll så han har ju mer att gå på än jag. Badbad.

Nej men det har varit riktigt mysigt attfp umgås lite med släkten, det händer alltför sällan! Jag ska göra allt för att få Pontus att komma upp till min 20års dag nu så han kan fira med oss:) Men han skyller på sin uppkörning..

Nu ska vi bara vila oss för sen är det dags för bingolotto, uppesittarkväll. Jag köpte (eller min älskling gjorde) en kalender av Fia som jag hittills inte vunnit något på. Men det är dragning ikväll också så jag ska hänga med;) Plus att jag har en egen bingolott. Laddad och klar är jag!

Så nu ska jag kila ner igen och vila i soffan med dem andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback