En såndär jävlig hosta

Min älskling har ju haft världens hosta under nästan två veckors tid, såndär riktig jävlig en. Han hostade ju sönder hela sin hals så ett tag kunde han knappt få fram ett ord. Nu är han i stort sett helt bra, men redan i fredags började jag känna irritation i mitt bröst och nu idag har jag hostat mer eller mindre hela dagen lång! Det gör verkligen ont!! En stund idag blev jag även av med min röst, toppen när man jobbar på dagis right, men jag harklade fram den fasst mamma vart skit arg och sa att man absolut inte ska göra så..

Dagen rullade iaf på. Kom inte ifrån jobbet förrän fem över sex, så jävla typiskt!! Bara för att dem sena barnen går tidigt ska ju självklart någon annan bli kvar sent och inte nog med fram till stängning utan till och med fem minuter över, s k i t . Jo det gjorde mig en smula irreterad!

När jag väl kom ifrån så gick jag ner till willys, stannade på vägen och hämtade ut mitt paket från h&m:) Papi var redan klar med sin handling men han följde med mig in igen iaf.. Tror han mest ville se vad jag skulle köpa. Haha. Jag handlade ivarjefall det jag skulle behöva inför morgondagens middag, förutom själva kycklingen! Den får min älskling köpa på vägen hem så den är riktigt färsk;) Sen körde vi drive på donken, tumbas är verkligen bland det segaste jag varit med om. Det går aldrig snabbt där!

När vi kom hem åt jag inne i huset med päronen. Fick veta att papi har en gammal pojkvän till mig som elev nu, hööhö. "Jo jusste Elin, Hemberg hälsar! Han frågade mig om min dotter hette Elin och när jag sa ja sa han att ni varit tillsammans förut.." HAHA. Jo i sexan var vi ju det. Så hade min papi frågat om han varit schysst då eller om han skulle sätta IG. Haha, min pappa är lite cool (störd) faktiskt;D

Sen gick jag ut till mig och tog tag i disken. Duktigt värre. Hann inte så mycket mer sen än o pröva det som kommit i paketet, det var två college tröjor (tänkt att ha på jobbet), ett partylinne, svarta (city) shorts, en silverglittrig tunika, silvriga ballerinas och en college tröja till min älskling:) Den såg rätt stor ut men jag tror nog den blir bra ändå! Jag prövade bara tröjorna och dem var lagom så det var ju en höjdare!

Sen vid åtta kom Nettan o plocka upp mig så åkte vi och solade. Det var en hel vecka sen sist nu.. Det är verkligen så mycket finare att få lite färg än o vara så vit som jag alltid är! Nu har vi bara två ggr kvar på kortet, men blir nog ett nytt efter för det är så bra där (tycker iaf jag!) och så är det billigt.

Nu sitter jag här på soffan, ska duscha strax och sen krypa ner i sängen. Börjar halv nio imorgon. Om jag nu går överhuvudtaget? Jag tror det blir så iaf eftersom jag måste kila ner till skolan och skriva på nya avtalet också:) Men vi får se hur jag mår och hur mycket sömn jag får inatt..

Min älskling ringer nog snart också:) Han är på julbord med jobbet den rackarn. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback