Fix hit och fix dit..

Ja, precis så känns det. När man gör en sak kommer man på tusen saker till som ska göras. Ååhh, jag har ingen ork! Jag känner mig som en stor tegelsten hela dagarna långa..

Hur som helst. När jag kom hem idag var min älskling här och fixade, surprise! Haha. Jag ställde mig direkt vid spisen för att göra någon mat åt oss och det blev pasta med köttbullar för hans del och bacon åt mig:) YUMM.

Sen åkte han för att dem skulle ta lagfoto. Då kom jag på vad jag vill! Jag har inte vart nöjd med hallen någongång sen den blev klar. Den känns så tom på något vis. Men nu tror jag att jag vet hur vi ska ändra på det, hihi. Ska prata med älskling när han kommer tillbaka och se om han kan fixa det åt mig snart så vi får se om det blir så bra jag tänkt mig. Då blir det även mer plats här i själva rummet. Det jag tänkt är att flytta över min hatt&skohylla till väggen mitt emot och ha min garderob där det hänger just nu. Då kommer det se mer "bebott" ut i hallen och så blir det lite mer space här inne - great!

Det känns verkligen som jag aldrig blir nöjd men det här är verkligen det sista jag vill göra! (Jovisst, förutom att renovera duschen, köpa ny tevebänk och "sminkhylla" ...) Köket kommer iaf äntligen att bli färdigt ikväll, när älskling är tillbaka och det känns så bra:) Även om jag kommer komma på mer som ska fixas sen!! Men så är väl alla.

Nej usch vilken story det blev. Haha. Ska vila mig lite innan älskling kommer igen, jag vill må bättre nuuuuuuuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback