GOD JUL

Så var julafton nästan slut för i år också..

Jag är jättenöjd med årets julafton:) Allt har varit helt underbart. Även fast pappa och brorsan somnade till Kalle, haha. Efter det åt vi julbordet och det var smarrigt, jag tog även skinka i år! HAH. Sen när vi suttit där och ätit klart satte vi igång sing star, det roligaste på julafton kanske? ALLA sjöng, värsta familjen.

När vi hållt på och sjungit en bra stund kom Jakob äntligen tillbaka från "sin familj". Då började vi julklappsutdelningen. Jag fick en vattenkokare, brödrost och mixer i rött :D En eltandborste med tillbehör, varma tofflor och 1000 kr :) Av syrran & brorsan fick jag en sminkning på make up store (vilket jag redan visste om) :D

I julstrumpan fick jag en porslinstomte, en porslinsängel och ett "badset" med skum, bodylotion och sådant. Hur mysigt som helst!

Sen efter julklappsutdelningen tog vi en promenad ner till Vera (Jakobs mamma) där hela hans familj var:) Det var supermysigt. Dem hade tre mandlar i år för att vi var så många men självklart fick jag inte en enda, inte brorsan heller fasst han tog tre ggr. Haha! Det var iaf trevligt där men varmt och så var man trött..

Så vi kom hem redan kvart i tio igen och då plocka jag ordning på klapparna så dem står nere vid dörren i kassar nu! Imorgon blir det bara upp, duscha och äta frukost och sen åka hemåt:)

Jag ser mest fram emot att träffa min älskling <3 Det ska bli sååå myspys.

GOD JUL allesammans !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback