I skåne

Vi var framme kvart över åtta igårkväll. Brorsan körde hela vägen nästan, från nyköping. Så det gick lite snabbare än vi räknat med. Och eftersom han körde skulle jag sitta fram med honom så jag satt fram nästan hela vägen och sov alltså ingentingt! (Jag sover gärna i bilen..) Vi stannade bara två ggr.

När vi kom fram hade syster gjort pyttipanna men jag var knappt hungrig efter allt godis i bilen, haha. Hur som helst, hon är jättestor :D En riktig bebismage och naveln syns inte ens längre för den är så utdragen. Barnrummet är helt klart, riktigt snyggt! Och hon har redan packat bebisväska och sin egen väska inför BB, så nu har dem allt klart för födsel. Haha:)

Jag gick o la mig redan vid tiotiden igår så jag vaknade åtta imorse.. Då gick jag o la mig bredvis syster, Jakob och Aicha:) Nu har dem gått ner för att äta frukost och gå ut och gå så jag kila in till "mitt rum" och passar på att blogga.

Ska börja klä på mig och så strax för jag, mamma och Lina ska in till stan sen:) Då ska jag köpa älsklings julklapp och så ska jag försöka hitta något jag kan ha på mig på julafton. Jag har med mig både shorts och kjol men jag behöver en överdel, helst en röd! Jag vill vara lite julig!

Hörs senare, byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback