JUL LEDIGT!

Imorse gick det rätt lätt att komma upp ur sängen faktiskt, tack och lov. Även fast älsklings klockor ringt en himla massa ggr innan så låg han fortfarande kvar när min klocka ringde och jag gick upp. När jag kom ur duschen sa jag till honom och då var det som han hade eld i baken;) Haha.

På förmiddagen tog jag med mig två från min avdelning så följde vi med Djungeln (5års gruppen) ner till skolan där de skulle ha gympa och sen äta lunch. Det var mest för att det var personalbrist men även för att våra barn skulle få testa på. Dem tyckte det var riktigt kul med gympan och var jätteduktiga!! Sen när vi skulle äta i matsalen var de hur lyckliga som helst, så söööta.

Halv två gick jag från jobbet - så jävla skönt. Hade sällskap med Christopher till centrum. Där kom Nettan o hämta upp mig så åkte vi direkt till salem för att sola upp vår sista gång;) Blir nog ett nytt kort redan på fredag kanske? Efter solningen stannade vi i centrum och där hämtade jag upp Miranda!

Sen gick vi tre och kolla lite innan jag skulle in på ica och handla lite mat o så. Sen tog jag o M bussen hem till mig och N åkte hem. På bussen somnade M i vagnen så när vi kom hem hoppa jag in i duschen och började sen direkt efter det med maten. Hon sov exakt en timme och vaknade precis lagom till maten:)

Nu sitter hon o kollar på Nickelodeon. Sötnosen. Snart ska vi nog se på Mumin och äta lite gottis. Jag ska ringa Tess också så vi kan planera morgondagen:)

Nu är jag ledig fram till 7 januari, så himla underbart!!

BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback