Julbord och tomtebesök

Idag var jobbet extra roligt, vi fick ett smaskigt julbord till lunch och innan den kom tomten på besök:) Ungarna älskade det! Dem flesta iaf, tre i vår grupp grät av skräck haha :D Tomten bjöd på pepparkakor och sen fick de varsin reflex.

Jag var även ner på skolan på förmiddagen och skrev på nya avtalet:) Greeeat. När jag sen kom in till min mor på min rast fick jag veta att Leona är gravid :D GRATTIS! För er som är nyfikna är det min systers bästa kompis där nere i skåne och Jakobs (syrrans man) barndomskompis och nuvarande bästa kompis sambo, dem ska alltså bli föräldrar dem också:)

Efter jobbet tog jag med mig Miranda ner till centrum där vi kila in på h&m i väntan på att hennes mamma skulle komma! Jag köpte en "hatti" till M, haha. Vad Miranda menar med det får ni se på bild på torsdag då jag ska få ha hand om henne hela dagen lång.. Från onsdag kväll till och med:)

Just nu håller jag på med middagen. Älskling kommer inte dyka upp förrän 20tiden, dem måste jobba över hela veckan för att dem ska vara lediga över julen :S Hur som helst så ska vi äta kycklingsallad så jag har gjort klart nästan allt nu så vi ska kunna äta direkt, om jag inte äter innan förståss;) Sen ska han ju ha matlåda också.

Nej nu är pastan klar så jag ska fixa med den nu, byeeeee

Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en supermysig kväll :)

Postat av: Louise

Åh jag som inte har ätit julbord än, och jag längtar sååå efter det. Men julafton(om inte tidigare) så smäller det!
Ha de så bra!
Kram Louise

2007-12-18 @ 19:06:11
URL: http://louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback