Julpyntsvisning

Mitt huvud värker.. Jag har läst skvallerblaska, spanat bloggar och pressat teve. OUFF vilket jobbigt liv jag lever;) HAHA. Nej men jag måste faktiskt ta och dra mig ifrån allt ansträngande för huvudet ett tag. Såhär kan jag ju inte ha det. Ändring nu!

Jag har tagit bilder på mitt julpynt, men då kom jag på att jag inte har något i mitt kök :O Det funkar ju inte! Måste fråga mamsen om vi har någon ljusstake som jag kan ha på mitt bord så det blir någonting juligt där iaf.

Här är iaf bilder på det julpyntet jag har :)

   
 Först är det mina fina snöbollsljus från partylite, dom luktar lika gott som dom är fina;) Sen har vi min tavelhylla jag köpte för nån vecka sen. Meningen var att jag skulle byta ut fotona i ramarna (ego!) och ha flera ramar men nu vart det ju jul och det där julpyntet blev ju snyggt, tycker jag;) Efter det har vi mina fönster som jag avskyr, pga storleken och formen. Men sen jag köpte hissgardiner blev dom mycket snyggare och med julblommorna blev det ju inte lite mys! Och sist har vi min hylla som jag alltid har mina paryliteljus på. Nu fick dom somrigare ljusen åka ner i en kartong och julljusen göra debut:) Jag är speciellt nöjd med "vasen" för den går det verkligen att förändra. (börjar låta som en ljuskärring nu så bäst jag slutar..) Sen ser man även min lilla julgran där nedanför tevebänken vilket var meningen!

Och ja, jag kollar på roomservice just nu så jag ska kila igen. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback