Långt inlägg

Förra inlägget råkade bli rätt långt.. Haha. Men så blir det när man heter Elin och gillar o skriva om allt i detalj.

Glömde iaf att skriva att jag numera har en ugn:D Hittade äntligen en idag när vi var i kungens kurva så jag ringde mami direkt och berättade om det. Så när hon o papi  skulle åka till mormor passade dem på att köpa den åt mig:) Den har även två plattor så om jag någon gång behöver fyra plattor samtidigt så har jag numera det.  G R E A T .  Har dock inte tagit ut den hit ännu för det är ju min pojkväns jobb. Gud vad bortskämd jag är!

Och en sak till.. Jag har bränt upp min gom!?!! Det gör så jävla ont. Jag kommer inte ihåg riktigt när jag gjorde det men nu gör det iaf svinont vad man än stoppar in i munnen. Hoppas att det läker snabbt bara för ont gör det.

Nu sitter jag bara här o njuter av julpyntet:) Tänkte fota allt o lägga upp det men älskling har fortfarande inte tagit hem sina högtalare och sånt så det förstör lixom ordningen något, haha. Sen vore det ju kul om allt var klart så man kunde visa upp alltsammans. Men det lär väl dröja en längre tid.. Min pappa heter latmask;)

Ska snart krypa ner i sängen nu o kolla mer på teve. Och förhoppningsvis somna i tid! Kollar lite på Charlies änglar, har sett den några ggr men den är ju rätt kul. Om inte annat så har jag inget bättre att se på.

Nattinatti

Tack för allt älskling. Du är bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback