Lekslottet & en bra nyhet

Miranda vaknade halv ett (tror jag) inatt och grät.. Hon gick rakt in i väggen, vad hon nu skulle göra där;) Nej nu var jag dum. Jag tog iaf upp henne och sen la jag henne bredvid mig istället. Hon somna om på två sekunder. Sen sov hon jättebra, tror hon vaknade till tre ggr och gav ifrån sig ett litet tjut, en gång för att hon tappat bort nappen men dem andra gångerna vet jag inte varför. Det räckte med att jag la en arm över henne så somna hon om direkt. Alltså har det gått grymt bra:)

Halv åtta imorse väckte hon mig, sötnos. Då satte jag på teven åt henne sen ringde jag min älskling, hihi. Efter det fick M öppna sin julklapp från mig. Sen åt vi tomtegröt till frukost, hon åt halva min portion också matvraket! Haha. Efter det klädde jag på henne och sen fixade jag i ordning mig själv medans hon kolla på barnprogram.

Kvart i tio gick vi hemifrån ner till centrum. Där mötte vi Tess & Filippa:) Vi kom precis lagom till bussen och var framme på lekslottet redan halv elva! Miranda var superlycklig och Lippa verkade ha kul hon med, hon har ju blivit så stor!

Kvart över elva käka M & F pannkakor efter all lek. Sen blev det blöjbyte och sen fick M leka lite mera innan vi skulle gå. Vi gick därifrån 11.45, 11.50 sov Miranda, haha. Hon var verkligen helt slut! Istället för att gå den långa vägen till bussen så promenerade vi den ännu längre vägen till centrum, duktigt jobbat!!

Precis när vi kom in i centrum vaknade M. Vi gick iaf till La rosa för att äta, eftersom endast barnen ätit. Filippa somnade precis innan vi gick in efter massa skrik, stackarn. Så M satt och busa medans vi åt.

Efter maten gick vi runt lite i centrum och nu är vi hemma hos mig igen. Nu luktar det bajs så jag ska väl avsluta här nu och byta blöja istället.

Men först, jag fick precis reda på att jag fått löneförhöjning:D 700 kr! Det kanske inte är världens bästa då men för mig är det mycket för jag hade ingen aning om det och jag har inte ens tänkt tanken på att be om det heller så nu blev jag jätteglad:)

Lägger upp alla bilder strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback