Luften gick ur mig

Det kändes lite som kaos på jobbet idag, Jörgen vabbade (som vanligt varannan vecka då) och barnen var verkligen uppe i taket så gott som hela jävla dagen!! BLÄÄÄ. Mitt huvud var helt slut på eftermiddagen men det blev bättre när vi kom in på Tomtebo (öppnings- och stängningsavdeningen) på något konstigt vis.. Skönt iaf! Hade båda barnen från min avdelning kvar till tio i sex, BLÄ. Sen kunde jag gå hem i regnet!

Åkte direkt till willys med papsen för o handla hem lite till mig. Är alldeles för lat för att ta bussen;) Sen när vi satt i bilen fick jag ett sms. Och när vi kom hem så hann jag knappt mer än in med kassen förrän Andreas kom.

Jag visste inte att han skulle komma så jag blev lite förvånad och överraskad;) Haha. Vi gick in så han kunde hämta ut min ugn hit eftersom jag inte orkar bära den. Och nu håller han på och sågar ett hål för min micro, så den blir som inbyggd! Han ville igentligen att ugnen skulle bli inbyggd där men jag sa att det inte funkar för jag måste kunna använda plattorna också om jag någon gång behöver det. Synd för det hade vart skit snyggt med den inbyggd! Men jag känner att någon gång lär jag behöva plattorna och då är det bra om det går.

När han är klar så måste jag dammsuga överallt eftersom det har blivit en hel del sågspån och det sprider sig ju verkligen så enkelt, fastnar under fötterna sen har man det överallt!! Så bara dammsuga en gång överallt efteråt och sen får jag väl springa ut till garaget med alla "verktyg" han använt för annars lär dem ligga här en evighet..

Och nu är det extreme home makeover på teven och senare Prison, hoppas jag kan hålla mig vaken! Annars missar jag inte bara det utan har en känsla av att herr A blir lite småputt på mig då också, höhö. Och även om jag skulle slumra till så kommer han att väcka mig igen, det har ni mitt ord på!

Nej nu ska jag assistera min älskling en stund, om jag får komma i närheten dvs (a) CIAOOOO


Luften gick ur mig för en liten stund! Men det hände inget mer än så. Det förvånade mig och gjorde mig rädd på något vis. Skrämd. Jag hade inte alls trott att jag skulle reagera så. Det kanske betyder något? Ja det kanske var ett tecken? Nu vet jag ju, kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback