Magen :(

När jag kom till jobbet idag stank det spya!! STANK. Och ja en unge hade spytt vid frukost så det var inte alls konstigt. Min mage vände sig nästan helt ut och in av stanken och jag klarade knappt av att stanna där.. Fyfan. Sen försvann lukten självklart men det var så äckligt ett tag!

Har haft ont i magen hela dagen.. Jag fattar inte att det inte är något fel? Det kan ju inte vara normalt att ha såhär ont jämt. Satt o prata med mamma en stund på rasten och kom då fram till att jag borde gå till läkarn igen! Fast en läkare den här gången. Skulle ha gjort det idag men så blev det inte sen iaf.. Suuuck.

Nu har jag precis duschat, här hos älskling. Ska kila ner nu och lägga mig på soffan och sen hoppas att jag mår bättre imorgon när jag vaknar! Jag vill inte ha det såhär, kan man inte klara sig utan magen? 

Ska prata med chefen imorgon och förmodligen ta semester en eller kanske två dagar till nästa vecka. Behöver det.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback