Medans andra shoppar kläder..

.. Shoppar jag upp ikea?! Haha, nej jag är inte som andra jag. Jag har lagt det jag fick i julklapp på ikea och mer än så. Jo jag prioriterar mitt egna place istället för reakläder nu för tiden.. Jag vill ha fräääscht.

Natten har gått superbra, Miranda har inte vaknat en endaste gång. Och jag vaknade av mig själv halv nio imorse då undrade jag om hon slutat andas eftersom hon inte vaknat något under natten och inte heller ropat på mig? Men nej det hade hon ju såklart inte, när jag ropade på henne svarade hon och kom springande till soffan:) Sötnosen.

Sen duschade jag lite snabbt medans hon kollade tv och älskling fortfarande halvsov. Efter frukosten fick hon en ny blöja och fina kläderna, hihi. Sen åkte älskling för en stund sen, han hade en del att göra nu så han ser vi inte förrän ikväll igen, till middagen;) Om han inte kommer innan..

Nu ska jag fixa mitt hår och klä på mig sen ska jag o Miranda åka iväg. Först blir det centrum, jag ska lämna in mina stövlar på omklackning och sen måste jag kolla efter en mössa som min syster vill ha (precis likadan som mig såklart). Sen får vi se om vi åker vidare till Ikea själva och handlar de små sakerna som är lätt att ta med sig själv eller om vi skippar det, det beror på orken och humöret;)

Men vi måste iaf handla hem mat. Toapapper, tandkräm osv.. Det är ju lättast att göra när man har tillgång till älskling med bilen men jag tror nog vi löser det själva idag, jag o Miranda.

Vi måste få i oss lunch också så lillskiten kan sova middag, hmm. Men det löser sig nog. Nu är plattången varm så nu ska jag börja med håret..

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback