Min älskling <3

Imorse var det riktigt jävla segt att komma upp.. Men när jag väl kommit upp ur sängen gick allt helt okej. Sen gick jag iaf iväg till jobbet och pratade med min älskling i telefonen på vägen:) Då blev jag mycket piggare. Sen kom jag fram och var klar redan tio i sju fasst det tagit sån tid hemma..

Det var ruskigt skönt att Jörgen var tillbaka idag. Veronica var på danslekar med dem stora så det var lugnt på avdelningen under förmiddagen vilket var älskvärt! Dem små får så mycket mer space och växer verkligen när dem stora går iväg! Det är roligt att se faktiskt.

När jag slutade plockade älskling upp mig i centrum. Vi åkte direkt till skärholmen för att lämna tillbaka en present vi köpt till Tilda som en annan också köpt. Iaf så var det bra på något vis för älskling köpte en annan sak igår från oss istället, mycket bättre. Sen åt vi middag och sen åkte vi till kungens kurva!

Jag köpte två julklappar där, till mina syskon med sällskap. Hehe. Sen kikade vi runt en del inne på On&Off för att ge varandra lite tips om vad vi önskar oss. Haha. Där inne kollade jag på platt- och locktänger o hårföner! Så nu har älskling fått liiiite tips. Men jag har ju en skitbra plattång som aldrig gått sönder, jag har ju haft den i två år nu! Men det kanske den gör snart? Haha. Såg på O&O att den är BÄST i den där rekomendationsgrejen dem har;)

Hur som helst. När vi åkte hem stannade vi på willys så jag kunde handla lite skit och sen körde han hem mig. Nu sitter jag här hemma o kollar teve, är skiiiiit trött. Imorgon efter jobbet blir det bara hem en snabbis sen kommer älskling o hämtar mig så ska vi hem till honom. Sen blir det till att sova där. Om vi hittar på något att göra dvs, annars vill jag inte.

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende

läs gärna min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback