Min syster <3

Jag såg ju inte alls fram emot den här skåneresan från början.. Jag ville inte ändra på våra jultraditioner! Men nu när jag är här är jag såååå glad. Det känns verkligen som att julen kommer bli toppen:)

Min syster har nämligen planerat allt! Hon är så bra. Julafton är planerad in i minsta detalj. Ingenting kommer att vara som förut.. Jag är ändå glad för det. Det här kommer göra att julafton blir mer speciellt, och utdraget! Förut har vår jul varit över så snabbt. Men inte i år!

Idag blir det
som jag skrev i inlägget innan stan. Det kommer ju ta upp iaf halva dagen. Sen ikväll ska vi klä granen:) Imorgon kl 14 kommer moster, man, kusin, och andra kusinen med barn(?) hit:D Jag ser så mycket fram emot det! Vi ska äta tillsammans allihop. Jag ska ta massa kort som jag kan lägga in här sen, hihi. 

Sen är det ju julafton! Då blir det öppna paketet i julstrumpan, hem till Pierre och Leona för glögg och fika, hem för att äta, kolla Kalle Anka, öppna julklapparna (vet ej vilken ordning), sen på kvällen ska vi hem till Vera (Jakobs mamma) där alla ifrån den sidan är och äta julgröt:D

Det kommer bli så myyyyys. Min syster har verkligen planerat allt <3

Men nu måste jag fixa mitt hår och sminka mig så jag är redo för stan med tjockisen och mami sen;) Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback