Mysmys

En sak att säga om gårdagen -  G R Y M .  Älskling o jag gjorde ju middagen trots att det inte alls vart det som vi åt hos mig, dem hade köpt fel pommes och glömt marinad. Men det blev smarrigt iaf:) Sen fick vi även marräng swish till efterrätt, suuuupergott.

Julklappsutdelningen var lååång! Tilda fick hur mycket som helst den lilla korven. Det roligaste var såklart dockan älskling köpt åt henne:) En baby annabelle, hon skrattar, gråter, rör på huvudet, rapar, snarkar osv.. Till den fick hon ett klädset utav mig! Av hennes mormor och morfar fick hon en heeel del kläder och även böcker. Jag fick en paradisask och ett grymt snyggt ljusfat med ljus till:) Jättefint var det. Och av Tilda fick jag ett hjärta hon gjort (pärlplatta), så himla söt.

Sen vid åttatiden kom Emmi och strax därefter Sean. Jag o Emmi drack ett varsitt glas innan vi skulle åka till mig. Älskling skulle ju inte dricka så han körde:) Hos mig fick vi även i Sean dricka innan det var dags att röra sig mot tbs, vi plockade upp Tomi på vägen också. På tbs var det pyttelite folk men grymt roligt!

Jag o Emmi dansade mer än halva kvällen, haha. Träffade även på systrarna Alenius vilket var mycket trevligt. Jag hade tagit med kameran så det blev lite bilder men bara för att jag vill lägga in dom nu så strejkar min kamera, den har ett virus och det har blivit värre nu så jag måste lämna in den:(

Anyhow, kvällen var grym! Vid ett sa älskling att han började hungra ihjäl, jag är fortfarande chockad över hur han kunde stå ut så länge där helt nykter, baby<3 Tjugo i två åkte vi därifrån mot donken i hallunda, haha. Älskling, jag, Emmi och Tomi blev det! Bilresan var rolig måste jag säga, jag o Emmi spåra ur lite! Bara lite.

Efter donken plocka vi upp Krippa och sen körde vi hem Tomi, släppte Krippa så åkte vi hem till mig för att sova:) Emmi fick följa med oss, raaaringen<3 Tack för en heeelt grymt bra kväll!!!

Nu har jag duschat, ska klä på mig och packa väskan för älskling hämtar mig efter sin  träning så ska vi spendera dagen/kvällen och natten hos honom.

BYEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback