Shopping och julgran

Klockan hann att bli 12 innan vi kom iväg till stan idag. Först stannade vi på coop för att handla det i matväg som saknades, sen åkte vi in till stan:)

Jag gick direkt till den affären (jansens) som jag visste har grymma killkläder, och där min älskling shoppat när han varit här! Jag råkade slänga en glimt på "damavdelningen" och såg världens snyggaste miniklänning (jag är sämst på att veta vad det heter men det ser iaf ut som en klänning, en kort en) i mörgrått från vila! Den väntade på mig. Den hängde lixom inte bland andra sådana utan det var bara den och i min storlek, alltså ödet?! Haha. Den köpte jag självklart direkt! Perfekt i min garderob, och perfekt på tisdagkväll:)

Hittade sen älsklings julklapp, jag är jättenöjd! Hoppas och tror att han kommer vara lika nöjd:) Sen gick vi till min favoritaffär - Lundbergs handskar & väskor. Jag ville egentligen köpa mig både plånbok och väska men eftersom att min syster är höggravid och blir väldigt trött, illamående och stressad lätt så hade jag inte så mycket tid på mig. Jag hittade iaf en riktigt fin plånbok - björn borg. Hann även spana in en grymt snygg väska men jag behöver bara en svart mellanstor väska ingenting annat! So it is.

Sen när vi skulle kila till bilen kom jag på att jag glömt köpa något juligt att ha på mig på julafton så jag sprang till h&m medans syster och mami gick till bilen för att vänta. Det var proppat med folk där inne! Jag tog iaf en röd helt vanlig enkel t-shirt, har med mig min svarta kjol med lite högre midja (aldrig använt förut) så det skulle passa bra ihop! Med svarta strumpbyxor och röda hello kitty ullisar över när det är lite kyligt, hihi. Om jag nu inte vill ha det så har jag mina svarta short och min silverglittriga tunika att ha. Så jag får testa och känna på själva julafton:)

När vi kom hem gjorde mami ordning en sen lunch och sen la vi oss på soffan för att vila.. Blev bara en minivila för sen fixade syster ihop glögg, lussebullar, pepparkakor & julgodis som vi "fikade" :) Efter det satte vi igång mitt Djay Quiz, alla tyckte det var skit kul! Tyvärr så förlorade mitt lag med 3 poäng (bara för pappa kan allt). Haha.

Sen efter vi ätit kvällsmacka så kollade vi på God Jul önskar Idol och direkt efter det klädde vi granen:) La fram alla paket också så nu har jag sett några av dem jag ska få, men jag har verkligen noll aning om vad det kan vara. AAHH. Det har varit riktig julstämning här ikväll iaf. Mys.

Nu ska jag snart krypa ner i min säng.
Är sjukt seg o trött. Imorgon ska jag börja dagen med en dusch för sen blir det full fart hela dagen med allt inför julafton plus att Moster med familj kommer på besök:) Det ska bli så kul!

När jag pratade med min älskling sist idag så höll han på att bli full där hemma, haha. Och nu är dem ute och roar sig;) Jag längtar självklart till tisdag då vi får ha en minimini jul med varandra <3 Sen ska vi dricka lite och ladda oss eftersom vi ska ner till tbs sen, det ser jag verkligen fram emot:D

ANDREAS JOHANSSON
<3

Kommentarer
Postat av: emelie

jag och johanni ska joina och vi räknar med förkrök hos damen;) hihi, god juuul! puss

Postat av: Elin

haha ere så! men det blir det nog inget av för man måste vara där innan åtta för att komma in överhuvudtaget;D och jag kommer inte hem förrän 16-18 och då ska jag o andreas byta julklappar och sådär.. hihi. men vi ses där då:) GOD JUL

2007-12-23 @ 22:16:41
URL: http://el1ns.blogg.se
Postat av: emelie

jaaaha. men då får vi mötas i centrum;)

2007-12-23 @ 23:14:11
URL: http://pebbels.blogg.se
Postat av: Eline

jamen det låter bra det:) ringde dig förut men du var inte hemma så pratade med din mor istället, hihi. puss o kram

2007-12-24 @ 12:29:10
URL: http://el1ns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback