Snabbdusch och packa

Kom hem från jobbet för typ en kvart sen men har pratat med Johanni i telefonen:) Det var alldeles för länge sen, det känns varje gång vi väl pratar. Men skönt var det iaf och nu kan vi vänta i flera veckor till då, eh NEJ!!

Hur som helst så har jag varit övertrött på jobbet hela dagen idag, not so fun. Och när jag kunde gå vid två visade det sig vara pannkakor med grädde o sylt till mellis så jag var tvungen att stanna och äta det såklart;D HAHA. Direkt efter det plockade jag bara undan från mitt bord och kilade hemåt, helt proppfull!

Nu ska jag hoppa in i duschen för jag känner mig riktigt äcklig. Och mitt hår är smutsigt värre. Usch! Sen måste jag packa ihop väskan lite snabbt för älskling kommer o hämtar mig vid fyratiden då ska vi åka hem till honom och äta middag (jag kommer ju aldrig få i mig något efter pannkakorna!) och sen ska jag ju sova där..

Hoppas att vi hittar på något roligt bara! Han pratade om att det var visning på en lägenhet ikväll som han ville gå på så det kanske blir så då. Jag tänker iaf inte bara sitta i den där jävla soffan hela kvällen, noway;) Kanske kan åka o hälsa på Camilla & Micke? Det var ju ett tag sen..

Imorgon kanske det blir solning, jag slutar ju 13.00:) Sen ska Nettan laga middag åt mig och så blir det Idol med alkohol till ;D Cämi kommer efter jobbet också så det blir riktigt tjejmys här hemma hos mig!!

Nej nu är det dags för dusch, byee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback