Tjejkväll tonight

Det var en riktigt skön arbetsdag idag, 7.30-13 men fick sluta redan halv eftersom vi endast fick 7 barn idag:) Så "hela" dagen var riktigt soft. Vi struntade i sångsamlingen så jag kunde pula med lite grejer på avdelningen istället medans Jörgen var med barnen och hade vattenlek bl a. Goodie.

Nettan kom o hämta mig direkt så åkte vi till salem (som vanligt då) och solade:) Nu känns det som att man får lite resultat iaf, hoppas vi kan sola en gång i veckan nu i fortsättningen också så det kan få sitta kvar och byggas på;) Och gissa vad, jag somnade såklart :D Haha, jag är så jävla bra!

Direkt därifrån åkte vi mot willys men jag behövde en ny mascara så vi stannade till i centrum o sprang in på h&m. Blev en mascara, en rouge och ett nagelset. Ska förmodligen försöka mig på att göra eget påbyggnad hemma, scaaary! Haha. Men jag fick ingen nageltid förrän dagen innan min 20 årsdag så då kan jag ju testa själv en gång iaf? Jag har grejerna här bredvid mig, vi får se om jag vågar eller inte helt enkelt..

På willys handlade vi lite grejer till middagen och brownie & grädde som vi ska ha som dessert:) Men jag har fortfarande inte fått veta vad vi ska äta? Bara att det är ris och att hon ska göra inlagda tomater? Haha. Hur som helst, efter middagen blir det förmodligen lite alkohol till idol och efter idol kanske vi drar oss ner till Coloseum, men som sagt så får vi se vad som händer och sker under kvällens gång, hur vi känner oss;)

Nej nu ska jag pumpa lite musik och dammsuga av lite här innan Nettan kommer och sen ska vi invänta Cämi:D Måste klä på mig kläderna för kvällen (har inte ens bestämt mig ännu), fixa håret och sminka mig också, så det är en del som ska göras! Får se om jag börjar med naglarna nu också! Hihi.

TREVLIG HELG!!!

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vad gillar du bäst? fest eller fredagsmys? :)

Postat av: Elin

jaa gud, jag tror jag föredrar mys faktiskt (sorgligt) Men en riktigt lyckad festkväll är ju aldrig fel! :)

2007-12-07 @ 18:16:27
URL: http://el1ns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback