Torsdag, fredag & lördag

I torsdags när älskling hämtade upp mig här hemma åkte vi direkt hem till C&M. Tilda skulle lussa men det hade vi missat precis eftersom vi var sena, älskling hade problem att hitta ur stan när han släppt av sin morbror;) HAHA. Vi kollade på en film från dagiset när dem lussat där och sen ville Tilda leka med mig direkt. Så söt! Så frågar Marie vem leker du med då Tilda? Då svarar sötkorven Lelle och tittar glatt på mig, Haha. Jag är verkligen Lelle nu.

Sen när vi skulle hem åkte vi förbi gulan och hyrde film, kommer inte ihåg vad den hette nu bara för det. Men bra var den iaf, trotts att jag var huuur trött som helst. Direkt efter den gick vi upp o la oss.

Igår efter jobbet promenerade jag hem med en nybakt sockerkaka:) Den blev supergod. När jag kom hem kände jag bara oh neeeeej eftersom allt var kaos, rent ut sagt, här hemma. Men som tur var (?) skulle jag gå nästan direkt igen. Satte bara på mig mjukisbrallorna sen promenerade jag ner till willys!

Inne på willys mötte älskling upp mig så handlade vi kvällens middag och lite skit. Sen åkte vi till gulan för att hyra film, igen, och köpa godis:) Det blev American Pie Beta house. Jag tycker den var kul men inte alls lika bra som dem andra filmerna.

När vi kom hem började jag städa. Bort med kaoset! När jag var klar med städningen slog jag in julklapparna:) Älskling somnade i sängen framför teven medan jag höll på med allt så jag satte igång med maten direkt när jag slagit in klapparna. Det blev marinerad fläskfilé, dem nya pommesen (?) och be-sås:) Grymt smarrigt!

När allt var klart väckte jag min plutt så satte vi oss och åt. När vi var klara hoppade han in i duschen för o piggna till medans jag tog hand om allt. Sen åkte vi iväg till heron för att hämta ut hans mobil. Men den var ju självklart inte helt lagad!! Knapparna är fortfarande trasiga så det är bara lämna in den igen.. Kul för honom.

Sen när vi kom hem kollade vi filmen och efter den tog jag en dusch. Sen prövade vi mitt nya spel:) Skulle ju ha fått det i julklapp men mamma sa att jag skulle ta det nu istället så då testade vi det på en gång.. Det var roligt:D Vi satt i en timme och körde på, D'Jay heter det. Skit kul spel! Sen la vi oss i sängen för att sova. <3

Idag när vi vaknade var klockan 11, skönt:) Vi låg vi kvar o möööös en bra stund. Sen kollade vi lite på teven innan älskling skulle åka. Då klädde jag på mig och sen kila jag in till mamma o pappa. Vi testade spelet en stund och sen åkte jag o mami ner till centrum.

Där köpte jag nya ljuständare och sminkborttagning. Och mami köpte lite skit;) Sen tog vi en fika innan vi skulle in på bolaget. Så nu är farfars julklapp helt klar också. Så himla bra! Bara älsklingen kvar.. När vi skulle hem kom papi och hämtade oss så vi slapp ta bussen:)

Nu sitter jag här, heeeelt klar. Jag ska snart värma en matlåda, haha. Orkar inte laga något speciellt åt mig själv. Sen blir det lite cider och muuuusik för min del innan jag ska ta tåget in till stan för att möta upp Cämi:) Då blir det först viper, för att föra lite mera och sen vet jag inte vart kvällen bär! Kanske Mera kanske berzelli? We'll see.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback