Trollungen har somnat

Det var inte någon svår match direkt, hon fick lite välling och medans låg jag bredvid henne. När vällingen var slut (när hon inte ville ha mer) stoppa jag in nappen, bäddade om henne och sa nattinatti. Gick sen in på toan för att ta bort mitt smink och trodde att hon skulle demonstrera då men inte ett ljud sa hon.

När jag var klar och gick in i rummet igen andades hon jättedjupt, vilket jag antog betydde att hon somnat? Hehe. Gick sen till toan igen och fortfarande var hon lika knäpptyst. Så nu ligger trollungen och sover, vilket hände på mindre än fem minuter. Snacka om att hon är heeeelt underbar ♥ :)

Men man ska väl inte ropa hej ännu, jag har ju ingen som helst aning om hur natten blir. Tydligen så hade hon vaknat ett flertal ggr i natt och gråtit en hel del och nu är hon ju inte ens hemma så.. Men jag hoppas på det bästa:)

Jag ska dricka lite oboy och sen ska jag nog bädda ner mig i sängen, jag är helt slut! Antar att det beror på att jag var uppe halv sex imorse. Vilket aldrig händer annars, haha. Men måste man öppna så måste man.

Jag fick julklappar idag:) Av ett barn med familj. Det var en mugg som de skrivit elin på med något. Och sen tryckt ett jultryck på. Sen hade mamman fotat oss tre personal med barnet på lucia som hon framkallat och satt in i en svart ram, jättegulligt! Det var roligt att få en uppskattning! Sen fick vi en julklapp från jobbet; kaffe (jag kommer nog aldrig att dricka kaffe men ändå) och en strut med chokladpraliner, får se om jag smakar någon;) Hur som helst så är det väl tanken som räknas o det var ju gulligt!

Nej nu ska jag nog bädda ner mig. Och prata med min älskling i telefonen ♥
Igår var det vår ett år och tio månaders dag, haha. Den vart mys som alla andra:)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback