24

Kom nyss hem från heron:) Vi bowlade bara en serie, men det räckte för jag fick storstryk! Gud vad dålig jag är på att bowla alltså, pinsamt. Men kul är det och skrattigt blir det! Frida var grym, min idol va. Innan heron var vi i skärholmen med F's mamma också. Kollade efter studentgrejer men hitta nog allt annat än det, haha. Efter massa affärsgenomgångar blev det mat, himla mysigt när dom gjort som kungshallarna:) För min del blev det spagetti bolognese (jag är så tråkig!), Frida och Marit åt wook - jag ångrade mig!
Efter bowlingen åt vi banana split, muums! Snacka om att magen sa ifrån efter halva, haha. Sen gick vi till bilen och åkte hemåt. Jättemysig eftermiddag/kväll verkligen<3

Camilla ringde medans jag åt glassen, det blir stan imorgon! Vi ska åka in redan vid halv tio, shises. Men det blir skönt så man slipper all rusch och så hinner man hem i skaplig tid. Jag måste hämta mitt paket också, h&m-paketet! ÄNTLIGEN! Hoppas det är bra:)

Nu ska jag titta på premiären av 24, jag har varit besatt av serien förut och nu är det dags igen, hoppas det är lika bra som förut:) Direkt efter så är det ju Prison också, två grymma serier efter varann, mademynight! Sen blir det nog sängtime med tanke på tiden imorgon bitti. Och höra något ifrån älskling efter matchen såklart, hoppas det går bra! När vi prata efter jobbet var han jättetrött stackarn och så är det sen match lååångt borta.

Jaja, nu ska jag bänka mig i soffan! CIAAOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback