Alla hjärtans dag<3

Nu har vi kommit till denna dag igen då, mys. Igentligen så tycker jag att allt är överflöd när det gäller att fira denna dag, precis som halloween och andra såna högtider från usa. Men det är ändå himla mysigt:)

Jag befinner mig hemma nu, Nisse hörde aldrig av sig igår så jag kunde inte åka dit idag.. Men mig gör det ingenting ändå. Att vara ledig är bara så himla skönt! Så imorgon är det inga plåtningar utan då ska vi vara i ateljén hela dagen och den ska typ rensas, så kul vet jag inte om det blir jag är mest rädd för att jag ska upptäcka råttor. (ja, det är min stora rädsla och jag skäms absolut inte)

Så jag ska väl bara spendera den här dagen med att fortsätta soffliggamig. Sen måste jag göra i ordning mig i tid så jag kan försöka hitta något fint till älskling<3 i present. Svårt med tanke på att han inte alls vill ha något i alla hjärtans dag present, haha. Men något måste jag hitta på, ni får veta sen.

Vid fyra ska jag alltså ner till centrum för att möta honom och handla middag:) Vi ska köpa hem något supergott som vi ska laga i ordning tillsammans. Myyspys. Vi kom överens om det igår, det blir mysigast så! I guess, potatisgratäng och kött. Jag klagar inte;)

Jusste, igår kom min bok också:) Men jag har lite kvar på Carolina Gynnings Ego girl innan jag kan börja med denna, Det ska bli ett sant nöje att döda dig av Magdalena Graaf. Ja, jag älskar sanna historier. Och jag såg 45minuter om Magdalena på teve förut och nu måste jag läsa boken!

Nej ska väl börja göra mig i ordning nu då. Ciiaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback