Åttondelsfinal tonight

Ikväll är det hockybocky på schemat:) Sthlm Giggolos har tagit sig till åttondelsfinal och den måste ju ses! Brorsan + båda kusinerna spelar ju så det är himla kul, PLUS att älskling toppar laget ikväll:D Snacka om roligt o se honom spela med Tobbe:) Dom kommer nog vara hela laget, hihii. Blir nog många mål ikväll.
Efter hockybockyn blir det hem till hjärit och sleepa<33 Det blir nog inte mkt mer än så eftersom att matchen börjar 21.20 så vi är nog inte hemma förrän halv elva kanske. Och älskling har dessutom träning direkt efter jobbet så han kommer nog vara rätt slut, stackarn!

Igår sov jag bort en del av dagen, skönt. Jag mådde inte alls så bra och så skulle jag ta mig till ikea med Sarah också! Efter ett tag på bussen ångrade jag mig starkt, jag trodde jag skulle svimma..
Det blev en del på ikea iaf; vägghylla, gardiner+gardin"lina", växt, vas och bordsbenen! Puhh, inte lika roligt att bära hem det ensam sen, när vi dessutom lyckades missa bussen med en minut och fick åka till flempan, ta tåget till tumba o bussen upp hit.. Men jag fick ju grejerna jag behövde iaf:)
När vi kom hem hade älskling redan flyttat om allt! Som sagt, han är otrolig! Det var bara skruva och sånt kvar nu så jag var inte mycket till hjälp alltså. Vi gick in o åt middag innan vi fortsatte, spagetti&köttfärssås vart det. Mums! Mamma var med Sarah så hon slapp kolla på här ute i röran. Vi var helt klara vid sjutiden så då satte sig älskling o plugga lite och jag pyssla lite med Sarah. 

Jag har sovit helt underbart inatt, hur skönt som helst! Jag antar att det är för att älskling låg bredvid mig, det är farligt att vänja sig vid att ha någon vid sin sida för när man sen inte har det funkar det bara inte! Imorse vakna jag av en mysig hejdåpuss från hjärti innan han kila till bussen. Jag fick sova vidare till halv nio då jag var tvungen att gå upp o väcka Sarah för att göra oss i ordning o gå till dagis. 
Självklart ville hon inte stanna på dagis och hon ville inte att jag skulle gå, ohhh! Men jag kom iväg tillslut och tog en prommis hem igen, skönt.

Nu har jag pratat med Camilla och vi ska mötas senare för att fika lite:) Tildisen skulle sova lite först bara. Har inte träffat dom på mer än en vecka nu så det blir mys<33
Sen får vi se om jag åker hem igen eller om jag följer med dom hem istället, senast halv nio måste jag vara gos älskling iaf då mami & papi kommer och så ska vi åka till maxihallen för hockybockyn!

Imorgon blir det hockey, hemmamatcher måste ju ses. Efter den blir det hem hit och äta middag och sen bara ha chill-o-mys-kväll:) How wonderful aint that! Vi laddar inför nästa helg då vi bor ensamma och då det antagligen blir krooowgen med allihop igen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback