Berzelli

Vilken otroligt tråkig känsla att komma fram till Claras, (redan vid halv elva) men där mötas av en lång jävla kö som man absolut inte ställer sig i när det är så himlans kallt och när man vet att vakterna där är lite halvkonstiga. Så vi traskade raskt vidare ner mot Berzelli istället.

Knappt någon kö där och inga problem med att komma in. Vi lämnade jackorna och alla frös så roligt var det inte alls till en början. Köpte varsin drink, bartendern blandade bannemej inte en fyra! Men aja, gott med drickat och vilka tar inte movesen in på dansgolvet som är ekotomt först om inte VI?! Ohyes, jag älskar oss:) Haha, Dj:n sprutade ut rök så jaa, jag försvann där. Riktigt coolt med så mkt rök.
Sen var det dansgolvet som gällde all the time. Vid tolvtiden kom mer hockeypojkar, haha. Taylor, Enkan, Finell och någon som hette Putte som jag inte alls visste spelade i botkyrka:p Kvällen blev så jävla bra!

Vid halv tre sa älskling att han var hungrig, trött och blabla, så han ville röra sig hemåt. Jag är så jävla stolt att det för en gångs skull inte var jag som ville hem:D Hihiii. Men eftersom han jämt gör som jag vill så sa vi hejdå till alla grabbar och gick mot garderoben, Cämi joinade oss också. Så vi tre traskade till donken för att käka - som vanligt. Innan vi tog nattbussen hemåt. Jag o älskling var hemma typ kvart i fem, fyyyy.

En rolig kväll vart det, men no more Berzelli tror jag, inte på ett tag iaf. Förutom studentskivan dåra, men den blir ju annorlunda för då är det ju alla MPklasser + biljettsäljningen. Berzelli är nog det sämsta jag varit på! Men jag har ju inte varit på så många ställen då heller så, hehe. Av dom jag varit på så är Viper det bästa, lätt! Nästa gång blir det iaf Club Clara men då åker vi in supertidigt.

Idag blir det bara chill. Vi ska åka upp till Gittan & Janne strax. Fika lite och säga hejdå, dom åker ju till thailand idag dom jävlarna, borta en hel månad.. Fast vi får ju bo där då om vi  vill det:) Så vi får se om vi flyttar dit, någon vecka iaf? Antagligen det vi ska snacka om där också.
Ikväll blir det också chill förmodar jag, haha. Imorgon är det praktik igen:( Men blir hämtad i tumba igen iaf, skönt! Södertälje är målet sen får jag nog ta tåget hem för att hinna hämta gympagrejerna.

Nej nu ska jag kolla Anjas åk. Ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback