BOKTIPS!

Nu är Ego Girl av Carolina Gynning utläst. Jag spenderade min tågtripp med att läsa ut de sista kapitlena idag, och nu. Boken är helt underbar! Snacka om att Gynning varit med om det mesta man kan? Hon är så GRYM!! Jag rekomenderar verkligen boken, den är såååå läsvärd. Speciellt för oss som inte gillar att läsa annars. Man blir verkligen fast, kan knappt sluta läsa alls. Ja jag är kär i boken, kommer nog absolut att läsa den igen! Hur dumt det än låter.

Men nu ska jag starta på Det ska bli ett sant nöje att döda dig av Magdalena Graaf, spännande. Jag tror den kommer vara lika bra faktiskt, om inte bättre. Den handlar om hennes liv med Jarmo som misshandlade henne under flera år och flykten - ja det som 45minuter visade.

Carolinas handlar också om sånt men mer om fest, modelljobb, castings, droger och sex!
Ska låta er läsa själva, var bara tvungen att skriva av mig.



" Jag lever för nuet "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback