Cheeseballs

Dom är äckligt goda, fysjutton! Jag tror faktiskt att jag o älskling tröck i oss en hel påse igår under kvällen, usch vad onyttigt. Men tar man en är man fast, haha. Och om bara han äter luktar det pyton så då måste ju jag ta bara för att jag inte ska känna hans lukt, gud vilken bra bortförklaring! :)

Idag ska jag pallra mig till skolan, japp. Jag tänker BANNEMEJ INTE åka till praktiken när dom har problem med råttor. Vadfan räknar Nisse med? Jag kan inte ens se en råttfälla eller ens höra ordet råtta, jag äcklas! Tydligen så har anticimex varit där o hällt råttgift och lagt ut fällor men hallå? Vill jag vara där då iaf eller? Nejnejnej! Aldrig! "Man ser dom inte mer än i fällorna och sen kan man höra dom" Jomen det låter ju himla mysigt, jag tror jag kommer. USCH! Jag går i skolan resten av veckan, that's it!
Älskling låg o asgarva åt mig igår för jag inte ville åka till praktiken när dom har råttor där, men jag gillar faktiskt inte råttor för fem öre! Det är värre än spindlar, och möss! Råttor är stora och äckliga, bläää.

I skolan ska jag försöka få tag i en kamera, snacka med Dan, rensa min mapp och så. Det kommer visserligen vara urslappt dom här tre dagarna eftersom det knappt finns o göra, men jag åker inte till praktiken så är det bara!
Efter skolan blir det hemgång. Ska nog städa, har lyckats sprida ut kläder överallt.. Sen måste jag plocka in glasen och så, kulkul. Ikväll är det Oc som gäller som vanligt på onsdagar. Älskling kommer efter sin träning också då blir det myspys. Ska nog göra en fruktsallad tills dess, då blir älskling glader:)
 
I helgen åker Marie & Hasse på spa så vi har huset för oss själva fre-sön:D Så på fredag ska vi bjuda Camilla, Micke och Tildisen på middag innan älskling ska träna, sen blir det nog spelkväll när han kommer tillbaka efter träningen skulle jag tro:) Och på lördag är det ju match så då ska jag vara här medans med Cämi förmodligen och sen blir det förkrök när grabbsen kommer efter matchen och sen in till krogen, club clara I think:) Sen blir det nog sova hos älskling eftersom vi ändå är ensamma. Om vi inte är lata och hoppar av uppe hos mig istället, hihi.

Nej nu ska jag kila ner o äta lite frukost innan jag åker till skolan, ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback