Chillhelg

Det kan man lugnt säga om denna helg:) Otroligt skönt med tanke på hur jag mått hela veckan. Känner mig fortfarande inte helt friskt men den här veckan får jag bannemej ta mig i kragen och gå på apun!

Matchen igår var till en början tråkig, det kändes som att det skulle bli en bajsmatch.. Väldigt hett på isen och bara massa missar, men till slut så vann botkyrka med 4-2, härligt! Älskling fick göra en balja också;D hihi. Och hör på detta, EMMI kom och tittade, vågen för henne;) Haha. Det var lite kul, vi satt och snacka oss igenom hela matchen medans vi hängde med så gott vi kunde.

Efter matchen tog jag o älskling bussen hem till mig. Papi höll på med middagen så det vart nästan mat direkt:) När vi ätit klart gick vi ut till mig o gjorde oss ordning lite sådär innan det var dags att åka till Mackan för att kolla melodifestivalen med han och Emmiliten:) Myspyyys! Melodifestivalen sög stenhårt, vart är det på väg igentligen? Bläää. Vi satt mest o snacka under den och efter så började Bruce den allsmäktige som vi kollade en stund på innan jag och älskling rörde oss mot bussen för att åka hem.

Jag var för pigg när jag kom hem så när älskling la sig för att sova låg jag kvar o kolla teve en stund till, det var typ repris på 45 minuter om prostituerade, isch. Stängde av efter en stund och somnade nog rätt snabbt. Imorse vakna jag av att älskling höll på o jävlas med mig, han höll för min näsa, killa mig på halsen och så vidare.. Han fick en spark sen vände jag mig om:) HIHIII.

Nu ska jag snart ringa Nisse så jag får veta om jag kan komma in imorgon elr om jag får gå till skolan istället, eftersom jag måste hem vid tvåtiden imorgon för att hinna iväg till barngympan igen sen så kanske jag inte kan komma alls om han har en fotografering då någon stans långt bort, så vi får se!

Ska gå och retas med pääälskling nuu, ciaaoo<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback