Ensam hemma

Nu har Marie & Hasse åkt, vilket betyder att jag o älskling är ensamma i huset hela helgen:)
Pratade nyss med mamma som sa att hon o papi åker till landet imorgon förmiddag och kommer hem på söndag! Haha, kunde dom inte valt en annan helg istället? (a)

Igår tog jag en prommis till skäcklinge där jag hoppa på bussen mot bremora, superskönt att gå en långpromenad på morgonen, ja klockan var ju faktiskt bara runt 9tiden. När jag kom fram till vårsta satt C redan där o vänta på mig med T i vagnen. Vi gick direkt till öppna förskolan som låg i grödinge församlingshus, ohja. Det var rätt kul att se hur T reagerade när hon såg alla barnen = tvärnit! Hon tröck sig emot mitt ben samtidigt som hon inte släppte Camillas hand, haha.
Sen gick det bara bra! Man fick fika och det fanns jättemkt saker att leka med. Många barn var där också. En fyra månaders bebis som var två månader för tidigt född, han var så himla liten - men så söt!
Innan det stängde var det gudsstund :O Jag o C ville gå, haha men man kan ju inte smita sådär. Så vi fick sitta o sjunga-spela med prästen, oj vad roligt.
Det blev hamburgertallrik på lilla vårsta direkt efter, gott! När vi ätit klart tog vi bussen till tumba, hämtade bilen hos Micke och åkte till maxi. C skulle handla lite smått men ville åka dit o jag följde med. På vägen hem stannade vi i skolan så jag kunde hämta kameran. Sen följde jag med hem till bremora.
Var barnvakt åt Tilda på kvällen, mysigt:) Jag fotade en del och idag ska jag fortsätta. Projektet är på G nu känns det som. Bra!

När jag kom till älskling hade inte han kommit hem ännu.. När han kom hem visade jag några studentklänningar jag kollat på, vi var nog överens om vilken som var snyggast:) Bra. Måste visa mamma nu och sådär sen får vi se om jag bestämmer mig för någon så är det klart sen.
Somnade rätt snabbt gjorde vi också, skönt. Imorse vakna jag av älsklings hejdåpuss, haha söter.

Innan jag åkte till C igår så passade jag på att klicka hem en del från H&M, ohyes:) Lite baslinnen, sommarlinnen och träningsbyxor vart det. Tack mami<3

Nej nu måste jag kila upp, Camilla får nog vänta på mig nu, oops. Ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback