Godmorgon,

Hur ska den här dagen sluta?

Med den här starten känns det inte alls optimistiskt. Jag blev väckt av att mamma ringde mig och tala om att farfar fått åka till sjukhuset då han troligtvis fått en hjärnblödning! Fan också, HELVETES jävla skit!!! INTE farfar:( Om det är något allvarligt så.. Jag vet inte, men jag vill inte! Jag håller tummarna för dig farfar<3

Puuhh. Jag har precis kommit ur duschen hos älskling. Inte blev det bättre.. Nu är det bara göra sig ordning och sådär för vid tvåtiden ska jag röra mig mot solbo där jag ska handla lite gott tills ikväll åt mig o älskling:) Sen ska jag ta bussen till ishuset för att kolla matchen och efter den åker vi hem till mig.
Middag & myyys, kanske får sällskap? Det vore bara trevligt det.

Igår när jag mött Camilla & Tilda vart det lunch med Micke också:) Efter det gick vi på apoteket och in på ica innan vi tog bussen hem till C&co. Kerstin kom upp och fikade med oss, trevlans! Jag o T låg o busade på madrassen en del också, söter. Nu ska hon göra allt som en annan gör, haha.
När Kerstin gått kom Thomas upp, snacka om dropp in! Han var kvar en stund innan han gick igen och då kom Werre - HAHA! Det var alltså någon på besök hela dagen lång. Men T var supertrött just då så hon ville inte busa med någon alls. När Werre skulle röra sig kom Micke med middagen, mums! Efter vi ätit låg jag o T på soffan och kolla bolibompa:) Myyyspys. Vi såg nog en halvtimme innan hon ville upp o röra sig igen, coolt! När jag skulle gå till bussen för att åka till älskling vart Tilda inte alls glad, hon vägra låta mig släppa ner henne, söötnos. Men hon fick vinka i fönstret istället. Söttsött<3

Hann inte vara länge alls hos älskling innan vi skulle röra på oss, mot hockybockyn! Sthlm Giggolos var endast 6 spelare + målvakt, medans det andra laget var 10 st. Plus att deras målis hade hockeyskydd, HAHA! Snacka om att försöka fuska, domarn ville ställa in matchen eftersom dom hade otillåtna skydd fast Sthlm G ville spela så dom lät målisen ha hockeyskydden;) HMPFT! Matchen slutade 4-0, älskling gjorde 1 och brorsan 1 mål:) Riktigt kul var det och kolla matchen. Kvarten på fredag då:)
Nu vill kusinen min som är coachen att älskling ska joina dom nästa säsong, hihihii. Kulkul!

När vi kom hem vart det bara bums i säng typ, jag var iskall och älskling var SUPERtrött, stackarn!
Men nu ikväll blir det ju bara lugnt och mys<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback