Grattis mami<3

Ja för idag är det hennes dag, gamla tanten va;) hihiii. Fast igentligen är det ju inte förrän om ett år hon fyller igentligen, 29e alltså! Vad blir du då, 14 eller? Cool. Men man kan ju inte fira vart fjärde år bara!

Igår blev det stan med C & Tilda:) Hittade världens coolaste skor till snorpan men dom hade inte hennes storlek så får leta vidare helt enkelt. Men jag kom inte hem tomhänt; miniklänning, trosor, tunika, halsband + örhängen och en skjorta till mitt hjärta! Det är han värd efter teorin och anställningspapprena <3 :)
Efter stan hämtade vi bilen hos Micke på jobbet och åkte vidare till södertälje:) C skulle titta på jysk på garderober och så skulle vi kika på intersport där om dom hade skorna i T's storlek, men icke! Blev en titt inne på rusta också och godismonster som man är kom jag ut med en fetingstor ferraripåse, mums! Och choklad till snorpis, hihi. Åkte till centrum igen, hämta mitt paket från h&m och tog en fika innan älskling slutade jobba.

När vi kom hem hoppa älskling in i duschen medans jag visa Marie vad jag köpt, hihi. Sen vart det middag och ut på vägarna, mot maxi. Älskling skulle övningsköra så det vart omvägar bara för att han skulle få köra där han inte kört! Väl hemma igen blev det som vanligt soffdeg. Älskling pilla mig i håret så jag somna:) Det är så himla skönt, haha. Gick o la oss redan vid halv tio men somna inte för det..

Imorse när jag vakna ringde jag C, jag ska nämligen vara barnvakt åt Tildis hela dagen på fredag:D Myyys! Så imorgon ska jag och älskling sova där, ännu mer mys. Fick prata med T i telefon också, hon skratta som vanligt åt mig. Sötboll! Tog bussen till centrum och köpte tulipaner åt mamsen!

Nu är jag hemma. Allt i paketet var superbra! 2 baslinnen, 1 partytopp, 1 halternecklinne, shorts, träningsbyxor och en skjorta. Gud jag har verkligen fått ihop en bra vår/sommargarderob redan nu! Så nu saknas bara vädret, haha. Jag är rädd att jag får vänta ett bra tag alltså, suck.

Resterande av dagen ska jag se till att städa ordning här ute och sen fira mamsen såklart:) Älskling kommer förmodligen hit och sover sen också, mys. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback