Halvtimme

Yes, nu är det en halvtimme tills jag ska kila till bussen och åka till praktiken. Snart över:)
Men vad gör jag uppe så långt innan, jo jag är så himla bussig så jag klev upp klockan 6 när älsklings klocka ringde, bara för att gå in och göra smörgåsar till honom och hämta hans matlåda så han kunde få sova så länge som möjligt! Och DET ÄR HAN VÄRD<3 Jag är allt bra snäller, hihi.

Igår var det en skön dag, det enda jag tänkte på var semlorna jag skulle hämta efter praktiken, haha. Praktiken gick snabbt, men ändå långsamt? Tre plåtningar, varav den sista ute i haninge. Efter den körde Nisse mig till södra station och till min stora förvåning åkte en uttittandes Emmi förbi mig så jag sprang framåt för att kunna sitta med henne:) Det var bannemej ett tag sen vi sågs nu så vi hade en del att prata om, kul att vi lyckats ta på oss likadana stövlarna och likadana jeansen, pinit om vi hade vart i skolan:p
När hon klev av sen hade jag ju ingen tid att läsa så ingen bok vart det igår för mig.

När jag kom till tumba gick jag in på ica för att handla lite åt mami, som vanligt, snäller. Sen skulle jag hämta semlorna innan jag skulle möta upp älskling, 30 nr före mig, herregud. Haha, snacka om semeltokiga människor vi är:) Men jag fick mina semlor och kunde gå o möta upp älskling vid bussen för att åka hem till mig. Middag framför las vegas och sen semlan, mums.
När vi kom ut till mig blev det bastu:D Super skönt! Vi satt där inne en himla lång stund, underbart! Sen duschning och soffmys, hur underbart som helst. Lite godisätandes också till DH, coool. Sen blev det sänggång trots att jag busade upp älskling massor, moahahha! Andreas du är BÄÄÄST!<3

Nu ska jag kila in och försöka få i mig en smörgås innan jag måste gå till bussen, idag är det nanny-elin som står på schemat! Sarah kommer runt halv sju nångång. OC som måste ses som vanligt också:) Finns cocodise kvar från igår som jag ska tjyväta när hon somnat, hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback